MeSs Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Bruker min Hotmail konto på jobben og hjemme hele dagen, og hele tiden så kommer det en melding om jeg blir automatisk logget av? Er dette mulig å skru av? Det er bare på disse to pcene jeg bruker mailen. Jeg har veldig langt passord, så stress å logge inn hele tiden.. Også får jeg hele tiden en feilmelding: "Foresp%c3%b8rselen kan ikke fullf%c3%b8res i Hotmail. Microsoft kan komme til %c3%a5 kontakte deg i forbindelse med problemer du rapporterer." Noen som vet? Endret 19. mars 2012 av MeSs Lenke til kommentar
dvdelskeren789 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan ikke gi deg noen annen løsning enn å endre passordet ditt til noe kortere... Lenke til kommentar
Pongomuffin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Prøv å korte ned passordet ja, For lange passord fører til problemer med synk fra mobil i hvert fall. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Feilmeldingen kom før jeg endret passord men.. Men det passord maset, det kom etter jeg endret det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå