Jan Erik Engan Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt forskjell på lyset her. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du tar suverene kulturlandskapbilder Jan Erik. Nok et flott bilde her med fin og naturlig komp. Igjen så blir det smak og behag, men personlig så likte jeg best versjon 1 best, selv om det er mørkere i skyggene og høylyset. Jeg ble liksom mer tilstede i bildet i versjon 1 - smaker mer av at kvelden kommer med de naturlige mørke tonene. På en måte så føler jeg at "det var slik det var" i øyeblikket Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Du tar suverene kulturlandskapbilder Jan Erik. Nok et flott bilde her med fin og naturlig komp. Igjen så blir det smak og behag, men personlig så likte jeg best versjon 1 best, selv om det er mørkere i skyggene og høylyset. Jeg ble liksom mer tilstede i bildet i versjon 1 - smaker mer av at kvelden kommer med de naturlige mørke tonene. På en måte så føler jeg at "det var slik det var" i øyeblikket Takker.Den betraktingen av slik det var stemmer nok ganske godt,men så er de alltid de som mener det var for mørkt,så derfor la jeg til en lysere versjon,for å tilfredstille de også..hehe;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg