fjarle Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har mobilen din forandret seg etter en oppdatering? Her er fordelene. Guide: ? Hjelp, jeg får ikke overført filene mine! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Opplever at min Galaxy Nexus ikke viser alle filtyper. Har noen .db-filer på telefonen, jeg ikke ser på pcen når den er tilkoblet. Må også av og til restarte telefonen for at innholdet skal bli oppdatert når den er koblet til pcen. Plagsomt. Ellers funker det helt greit. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 .db filer er vanligvis skjulte. Hvis du velger "vis skjulte filer og mapper" på pc'en din, så vil det forhåpentligvis fungere. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Får ikke overført filer i det hele tatt. Windows utforsker henger og jeg ender opp med å måtte starte den på nytt. Kies er også svært kranglete. Dette fungerte uten problemer før jeg oppdaterte. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) .db filer er vanligvis skjulte. Hvis du velger "vis skjulte filer og mapper" på pc'en din, så vil det forhåpentligvis fungere. tror han mener filer med filtype db, ikke filer som begynner med punktum. Endret 19. mars 2012 av hobgoblin Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ett annet problem som ser ut til å ha kommet ut av dette er at eksisterende filbehandlere på Android ikke fungerer på Minnekort. Ja dem kan lese innholdet og kopiere det til telefonminnet, men ikke kopiere fra telefon til kort eller endre ting på kortene. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Opplever at min Galaxy Nexus ikke viser alle filtyper. Har noen .db-filer på telefonen, jeg ikke ser på pcen når den er tilkoblet. Må også av og til restarte telefonen for at innholdet skal bli oppdatert når den er koblet til pcen. Plagsomt. Ellers funker det helt greit. Oppdateringen av hvilke filer som vises via MTP er gjort av Android sin media scanner. Om en søker på media scanner i Play Store (som dem kaller Android Market nå) så finner en flere små programmer som kan sparke i gang denne prosessen uten at en trenger å restarte. 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takk til hobgoblin for godt tips. Forøvrig har jeg ikke på skjulte filer, så det er ikke det som er problemet Gjør ikke sånne nybegynnerfeil, ama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg