ccalz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, jeg har en 1992 e230 w124 , problemet med den er at når jeg gasser og slipper, så detter turtallet under normalt. Og enktelte ganger - spesiel om det er kaldt, så stopper motoren. Noen som har forslag hva det kan være?,har sjekket sikkringer,og om fjæra drar gassvaier tilbake ordentlig. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kan være lambdasonden din ikke fungerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kan være mye som gjør dette. Lyser lampen for feil på motorstyringen? Da lagres feilkoder, som kan gi en indikasjon på hvor feilen ligger. Dersom jeg skulle begynt å skru uten å feilsøke først, ville jeg startet på tomgangsluftmengderegulatoren. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bensinpumpereleet er verdt å sjekke, spesielt om den er vanskelig å starte (ikke starter) etter en stopp underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå