Gudrunna Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heihei Jeg har "one missed call" i en videoformat, og har også en tekstfil. Det jeg tenkte var og brenne disse på en DVD-R plate jeg har liggende ;p så jeg kan se den på tven også ^^ Det er en .avi fil sånn btw. Det her er sikkert en sånn ting alle kan, så ikke få meg til og føle meg dum da, haha ^^ Men her er følgende spørsmål da: *Hvordan skal jeg lage "Menyen" på platen? *Hvordan skal jeg klare og legge til teksten? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det verdt bryderiet? "one missed call" koster kr.60.- på Blu-ray; http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=%22one+missed+call%22&x=17&y=10 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Alt du trenger finner du i programmet ConvertXtoDVD. Brukte det for noen få år siden med en del .avi og .srt-filer og det funket veldig bra. Finnes sikkert flere greie gratisprogrammer å gjøre det med, men kommer ikke på noen akkurat nå Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Man har jo Windows DVD Maker med i Windows 7, der kan man iallefall lage menyer og slikt. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Er det verdt bryderiet? "one missed call" koster kr.60.- på Blu-ray; http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=%22one+missed+call%22&x=17&y=10 Ja, er sikkert enklere og kjøpe den.. Men er vel greit og lære seg noe i samme slengen dåå ;p Alt du trenger finner du i programmet ConvertXtoDVD. Brukte det for noen få år siden med en del .avi og .srt-filer og det funket veldig bra. Finnes sikkert flere greie gratisprogrammer å gjøre det med, men kommer ikke på noen akkurat nå Flott! Skal jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå