Gå til innhold

Touch (2012) (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg så første episode av denne serien tidligere i dag, og fant ut at dette var en serie som jeg kunne komme til å diskutere om på forumet i ny og ne. Fant ingen tråd, så opprettet en selv.

Touch er en ny (våren 2012) amerikansk TV-serie med Kiefer Sutherland (24) i hovedrollen. Piloten ble sendt 25. januar i USA, og serien har premiere på norsk TV 2 mandag 19.3 kl. 21:40 (den går onsdager i statene, og andre episode kommer på lufta førstkommende).

Touch på IMDB

Gutta i OP-5's førsteinntrykk om serien

Anmeldelse av piloten hos serienytt.no (spoiler)

Selv må jeg si jeg syns konseptet er fryktelig originalt, og håper egentlig på at dette kan bli det nye store for mitt vedkommende. Men så elsker jo jeg LOST over alt på jord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker, og elsket Lost.

Men som min samarbeidspartner på Serienytt.no så synes jeg det var altfor sentimentalt. Eneste grunnen til at jeg kommer ut til å holde ut 1-2 episoder til er på grunn av Kiefer Sutherland som gjør en god rolle, i en serie som ikke er så god. Elsket også personlige favoritten i Titus Welliver i piloten, men han kommer nok ikke tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Kiefer gjør en god rolle i Touch, og selv har jeg aldri sett en episode av 24, og mener det utgjør en fordel for meg. Skuespillere man kjenner godt fra før av, ødelegger litt av den store karakterbyggings-prosessen som er i TV-serier, etter min mening.

Men ja, jeg er enig i at det var temmelig sentimentalt, hvertfall til å være første episode. En såpass episk historie som dette, gjør vel at ting lettere kan gå nedover istedenfor oppover (og enda mer opp kunne nok blitt for ekstremt, selv for meg).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Noen som ser på enda? Serien er blitt utrolig dum. Plothull overalt og irriterende gjentagelser.

Men jeg klarer å overse det. Det som virkelig irriterer meg er denne evige Fox Mulder og Dana Scully greia Jake og Martin har.

Hver gang Jake gjør noe så virker det som om Martin ikke har peiling på hva som skjer.

Tviler på alt han gjør og prøver å formidle. Han burde vel snart skjønne at alt Jake foretar seg har en mening bak seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...