Gå til innhold

Spørsmål til jentene her om gutter og stil!


Anbefalte innlegg

Stemmer for at du investerer i et par converse og et par Dr.Martens hva sko angår.

Ellers kan det være en fordel å gå gjennom skapet ditt og kaste/gi bort alt av svart som er utvaska samt kvitte deg med buksene som har dårlig passform.

Håret er finest halvlangt hvis man vil ha en rocka stil, undercut blir fort litt for hipt ("alle" har jo det ..)

Hvis du bor i Oslo-området kan jeg godt bli med deg på shopping
:)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ender om med noen lave skatesko uten noe spesielt på!

Ja, skal kaste alt jeg har av gamle og slitte klær! Haha, øyenskygge og undercut/sidecut er nok jeg aldri kommer til å gå med. Mulig jeg bare klipper av litt av det håret jeg har og bytter til sideskill.

Jeg holder til litt utenfor hamar, så det går vel litt dårlig :/ men det ville vært trivelig det :)

Lenke til kommentar

Du har en ganske normall passform, så jeg tror ikke du vil ha problemer med å finne klær med fin fit.

Ville benyttet meg av tilbudet til monoamine hvis jeg var deg!

Du kan fint være rocka/metal uten å se for kjedelig ut. Ser jo fort hvem som prøver å kle seg litt tøft og hvem som bare slenger på seg det første de finner.

Et par nudie-jeans (eller for all del noe billigere), noen sko ala convers eller brune boots, dongeri-skjorte og en helt plain t-skjorte under så er du nesten i mål. Ganske standard, men det er et steg..

 

"+1" for at du faktisk la ut bilde til slutt :)

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gøy å se bilde! Det tyder jo på at du faktisk tar dette litt seriøst.

 

Nå skal jeg være brutalt ærlig:

 

Av det jeg ser så er det ikke selve klærne eller fargen på de som det er noe galt med, men hvordan de sitter på kroppen din. Du kan med fordel ha mye tightere jeans - vis fram rumpa di! Og skoene .. sukk, de trenger en runde med minkolja og skobørsten. Ser også stiligere ut hvis du knytter de ordentlig. Hettegenseren ser litt "slapp" ut i strikken, men var helt sikkert veldig fin på deg da den var ny. T-skjorta kan du absolutt beholde! En tur til frisør har du jo også fått tips om og det synes jeg du skal følge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil veldig gjerne ha med meg noen på shopping jeg! Problemet er det å kunne få det til med penger og tid. Jeg vil gjøre det jeg kan for å endre meg, for nå er jeg drit lei av den stilen her etter 4-5 år. Jeg føler at det er litt barnslig å gå rundt som jeg gjør. Burde vel bli voksen snart?

 

Marsjstøvelene skal vekk så fort jeg finner noen andre sko jeg kan trives med, er litt lei converse etter at jeg brukte dem før. Kunne tenkt meg noen vanlige små skatesko eller tøysko, men vet ikke helt hvilke. Vil prøve å bytte ut hettejakkene med skjorter, kanskje noe i den duren som på bildet på side 2. Buksene jeg tror jeg vil ha er slim-fit bukser som sitter godt etter kroppen i grått og svart.

 

Har funnet en sveis jeg muligens vil ha:

429203_10150677705282692_10836857691_9367197_1147777306_n.jpg

 

Noe sånt som han i midten, men muligens litt lenger. Hva synes dere om den sveisen?

 

Dere kan også komme med linker til klær og sko dere tror kan være noe, jeg er åpen for å sjekke ut det meste!

 

Må takke igjen, hadde ikke trodd jeg skulle få så god hjelp!

Ser fram til å få flere svar.

Endret av Perfidus
Lenke til kommentar

Vær så snill, dropp Converse og heller gå for skinn. :p Går jo forsåvidt an å pusse M77 også.

 

Enig med monoanime angående jeans. Synes også grå er en god idé hvis du vil ha en svart topp. Jeg ville byttet ut genseren med noe annet, kanskje en skjorte, evt. bare en litt finere genser.

Lenke til kommentar

Stikk innom H&M hvis du har tid en dag.

Sist uke hadde de:

- Helt enkle tøysko 149kr

- Skinny leg svarte bukser i stretch 299kr, kjøpte en og denvar helt sinnsykt behagelig. Likte den minst like godt som Nudien jeg har til 1300kr.

 

Hvis du vil ha litt mer behagelige tøysko, så har jeg god erfaring med Vans, selv om jeg har et inntrykk av at mange her ikke er fan av dem.. :

 

Den type skjorter finner du på både H&M, Carlings, Selected, Dressmann og andre butikker til akseptable priser. Dersom penger er et problem, så er H&M det første stedet jeg ville tatt en tur innom :)

Men spesielt Carlings har mye skjorter av den typen, god kvalitet på dem også. De krøller ikke, i tillegg til at de er ufattelig myke i innerstoff som gjør dem behagelig å gå med.

De har også en del bumulsbukser i type svart, grått ol på Carlings til 299kr.

 

Spør etter prøveskjorter, og spør gjerne de som jobber i butikkene om hjelp til å finne bukser og skjorter som sitter som de skal på kroppen din.

 

Jeg syns også at sveisen til han du postet var kul.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Tusen takk! da blir det en tur på Dressmann og H&M til helga og muligens frisør i løpet av påsken!

Har ikke peiling på om den frisyren kan passe med ansiktet mitt, men. Vil gjerne finne en sveis jeg vil ha før jeg drar til frisøren.

 

Hva tror dere om de skoene her til den stilen som er nevnt tidligere?

http://www.brandos.no/vans/u-106-vulcanized-vnjnl7x-fleece-bkdgum/a38998

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser det selv! Blir nok litt løsere når jeg skal ut der det er folk :)

Men ser skjorta bra ut? eller er det noe galt med den?

Skjorten er helt grei, passformen likeså. Ville tatt den utenfor buksa om du ikke har noe over. Veldig lett å se "nerdete" og/eller bestefar ut med skjorta nedi buksa uten noe over, selv om det er mange unntak. Klipp det håret og du er en ny mann(utseendemessig)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...