Gå til innhold

Spørsmål til jentene her om gutter og stil!


Anbefalte innlegg

At det hørtes ut som noe en skaphomo ville ha sagt, men hva vet vel jeg, kanskje er du åpen om det?

 

Du er skaphomo, tilbringer mesteparten av tiden ditt på et forum. Medlem i 6 år. Null kjæreste gjennom tidene tipper jeg. Jeg blir sliten av sånne som deg.

 

Traff jeg et sårt punkt? Så du slipper å be meg forklare igjen: ja, jeg kalte deg homo igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilen er viktig! 99% av førsteinntrykk går på utseende, husk det. Hva du går med sier mye om en person, om du går med mørke klær kan du fort bli oppfattet som ufølsom - noe jenter ikke akkurat tiltrekkes av ;)

Ja, det er det der som er så kjedelig. Grunnen til jeg går i svarte klær og sånn har jo ikkenoe med det å gjøre, det er fordi jeg trives godt med det og litt diverse meninger om samfunnet.

Jeg har jo fått høre av noen jenter som kjenner meg at jeg kanskje er den mest følsomme gutten dem kjenner. Synd utseendet skal bety så mye på den måten.

Endret av Perfidus
Lenke til kommentar

Du skal i vertfall ha for at du har enkle klær å vaske, slipper det der ''øøh går rosa, grønt og kvitt sammen i vask?'' spørsmålet :)

 

Har forresten en venn som ser helt grei ut, og kler seg i mørkt. Han er et metallhode, men han drar allikevell damer så det gjaller etter. Mulig at man ser litt mer mystisk ut når man kler seg mørkt?

Lenke til kommentar

Jeg tror selv at sånn skal kler meg er veldig kjedelig, vanlig svart bukse uten noen spesielle trekk, band-skjorte og hettejakke eller hettegenser. Også møkkete stygge marsjstøvler.. Kanskje det ville blitt litt mere spesielt med bukser som sitter litt etter ellernoe? Skal prøve å fikse bilde!

Lenke til kommentar

Jeg tror selv at sånn skal kler meg er veldig kjedelig, vanlig svart bukse uten noen spesielle trekk, band-skjorte og hettejakke eller hettegenser. Også møkkete stygge marsjstøvler.. Kanskje det ville blitt litt mere spesielt med bukser som sitter litt etter ellernoe? Skal prøve å fikse bilde!

 

Marsjstøvlene kan du med fordel bytte ut med Dr.Martens - fortsatt røft men ikke like "skogmann".

Og det å bytte ut buksene med et par med bra passform høres ut som en god idé. Enten får du med deg ei venninne på shopping eller så går du til en butikk med god service og får hjelp. Det viktigste er faktisk ikke fargen på klærna, men at de sitter bra og passer DEG :) (og at du bærer de med stil)

Lenke til kommentar

Jeg tror selv at sånn skal kler meg er veldig kjedelig, vanlig svart bukse uten noen spesielle trekk, band-skjorte og hettejakke eller hettegenser. Også møkkete stygge marsjstøvler.. Kanskje det ville blitt litt mere spesielt med bukser som sitter litt etter ellernoe? Skal prøve å fikse bilde!

Ta på deg en v-neck genser, skjorte, beige/lys chinos og noen desert boots/seilersko/chukka boots og du er good to go. Postet et bilde i bildetråden for en stund siden som er ganske likt det jeg beskrev nå.

Lenke til kommentar

@rankiz, tror nok kanskje han vil spice opp sin egen stil litt framfor å ta en helomvending.

 

Uansett, nå kan det være mote og velværemafiaen her inne tenner på alle plugger å kaller meg blodharry, men prøv å f.eks bytte ut hettegenseren med en flanellskjorte e.l. finn noen slim-fit bukser, både weekday og h & m selger vel cheap monday nå og de lager mange greie bukser til en grei pris, behold bandskjortene, passer IMO godt med bandskjorter under en typisk "lumberjack-shirt"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tror selv at sånn skal kler meg er veldig kjedelig, vanlig svart bukse uten noen spesielle trekk, band-skjorte og hettejakke eller hettegenser. Også møkkete stygge marsjstøvler.. Kanskje det ville blitt litt mere spesielt med bukser som sitter litt etter ellernoe? Skal prøve å fikse bilde!

Ta på deg en v-neck genser, skjorte, beige/lys chinos og noen desert boots/seilersko/chukka boots og du er good to go. Postet et bilde i bildetråden for en stund siden som er ganske likt det jeg beskrev nå.

 

Herregud, tror du virkelig han kommer til å gå rett fra helsvart til vestkantgutt? Det er lov til å bruke hodet litt altså...

Endret av fkm
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du kan ta en titt på hvordan gutta i in flames kler seg, Anders fridèn (vokalisten) kler seg i mye som jeg også liker å gå i, du trenger for all del ikke å "kopiere" antrekkene men viser liksom at man kan se brukbart rocka ut uten å se ut som hverken en drittsekk fra jackass eller gå i helsvart liksom.

 

Slenger med noen bilder:

 

In-Flames-Anders.jpg

 

inflames2011.jpg

 

Det skal ikke mye til for å få til et antrekk som ser litt mer forsegjort ut en svart bukse, marsstøvler og svart hettegenser liksom, og som det allerede blir sagt, det dømmes mye på førsteinntrykket, og ser man uinteressant ut så får du ikke så lett noens oppmerksomhet, går du i helsvart så får du nok ikke kontakt med andre enn andre som kjører samme "uniform".

 

er du litt mer kreativ så treffer du lett andre folk og det er ikke noe problem å få seg dame som liker helt annen musikk liksom, men jeg tror mange assosierer de som kjører langt hår og helsvart som "freaks" og utskudd liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det Rankiz kommer med er helt utelukket, hehe. Det ville aldri i verden funka for meg.

Men ja, skjorter kunne jeg tenkt meg å bruke, det var en god idè! Også skaffe meg noen slimfit bukser. Hvilke sko kan passe til dette her? Converse? Vurderer også å klippe meg.. enten til litt sånn halvlangt med sideskille eller ganske så kort.. det lange håret mitt er så jævlig dødt, tørt og slitt. Noen forslag til hårsveiser som kan passe til det vi prater om ellers her?

 

Den stilen til gutta i In Flames er ikke så ille den, kunne tenkt meg noe sånn ja! Men det er liksom ikke barebare å skulle endre på utseendet når jeg er såpass sjenert ogslik som jeg er. Må nok bare hoppe uti det!

 

Grunnen til at jeg plutselig vil endre meg en del nå er at det brått ble slutt med dama etter over 4 år her. Har nå kledd meg på samma måte i alle åra jeg var sammen med hu og håret har bare blitt lenger og lenger. Så jeg føler nå at det trengs noen forandringer. Er ikke det samma å være singel som 18 åring som det var når man var 13-14 år, hehe.

 

Takk for svar hittil!

Endret av Perfidus
Lenke til kommentar

Jeg liker personlig ikke allstars i alle fall, assosierer de med klovnesko.

div minimalistiske low-top skatesko funker, det samme gjør vel egentlig det meste av tøysko.

 

Frisyren skal jeg ikke en gang prøve meg på, når jeg er lei frisyren jeg har nå så går jeg til frisøren å hører hva h*n tenker kunne passe og så går jeg for det om det ikke høres idiotisk ut, for tiden så har jeg *egentlig* veldig kort hår på sidene og i nakken og så lengre oppå, mener det heter undercuts elns...

 

kameratene mine kaller det bare hitlerjugend sveis :p

Lenke til kommentar

Problemet med helsvart, og gjerne halvhjertet helsvart med slitte plagg i flere egentlig dårlig matchende nyanser av svart, er at det kan se litt umodent ut, i tillegg til kjedelig. Svarte bukser funker fint det, men jeg ville kombinert med en skjorte eller genser av en annen farge, om det så bare er grått. M77 synes jeg er helt kurante sko, men å bruke dem om sommeren kan se litt...demonstrativt ut, litt som med folk som aldri tar av seg lua. Går vel an å finne noen lavere skinnsko som fortsatt ser litt råkka ut. Converse ville jeg rådet deg til å styre unna, men det er vel mest fordi jeg er drittlei av å se dem selv. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...