Gå til innhold

Spørsmål til jentene her om gutter og stil!


Anbefalte innlegg

Dette går mest til dere jenter, hva tenker dere om gutter med langt hår og som klær seg i svart? Jeg vet at dette er veldig forskjellig fra jente til jente. Men er litt nysgjerrig på hvilke typer jenter som kan se på det som positivt. Så om dere som svarer skriver litt om deres egen stil ville det vært fint!

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det blir som å spør jenter om de foretrekker epler eller bananer.

For å utdype det litt mer, så vil du få forskjellige svar fra samme "type" jenter (nå er ikke jeg særlig fan av og dele jenter inn i forskjellige grupperinger).

 

Jentene er jo voldsome på og si at utseendet ikke har noe å si, så vist sjela di ikke er like mørk som t-skjorta så kan du vel "lande" hva som helst ;-)

Lenke til kommentar

Det blir som å spør jenter om de foretrekker epler eller bananer.

For å utdype det litt mer, så vil du få forskjellige svar fra samme "type" jenter (nå er ikke jeg særlig fan av og dele jenter inn i forskjellige grupperinger).

 

Jentene er jo voldsome på og si at utseendet ikke har noe å si, så vist sjela di ikke er like mørk som t-skjorta så kan du vel "lande" hva som helst ;-)

Ja, jeg vet at det er et merkelig spørsmål. Men jeg hører så mye om det så ville bare høre åssen det var med jentene her.

Ja, det er sant, men førsteinntrykket kommer jo nesten alltid av utseendet og det er mangemange jenter som bare gir f... Når gutten ikke er kjekk nok.

Lenke til kommentar

Jeg kan like gutter som har en litt rocka stil, men for min del så skal man ha ganske mye å kompensere med for å slippe unna med hår ned til livet. Men halvlangt hår med litt fall i kan være fint, faktisk så ser jeg helst at gutter har litt hår fremfor å være helt kortklipt. Sorte jeans og sorte band-t-skjorter og naglebelte ser jeg på som stilig.

 

Selv har jeg litt blanda stil fordi jeg liker så mye. Litt rocka, litt hipster og litt hippie for å generalisere veldig.

 

Ellers en ting som er veldig viktig hvis du går i kun svart og har langt hår: ha de rette skoa!!

Lenke til kommentar

Du vil bli oppfattet som en emo og etter min erfaring vet jeg at det ikke er særlig populært. Du vet, spesielle folk finner spesielle folk. Kjør gjerne langt hår, men unngå de svarte klærne. Det blir for monotont og jeg ville ikke oppfattet deg som særlig positivt om du kun går ikledd svart.

Lenke til kommentar

Jeg er så sikker på min seksualitet at jeg nesten dåner. Forøvrig, er han karen på bildet ditt et stilikon for deg? :p

 

Jeg liker musikken han produserer.

 

det er homo å spørre om bilde!

Det veit vel du alt om? ;)

 

Hva sikter du til?

Lenke til kommentar

Det veit vel du alt om? ;)

 

Hva sikter du til?

At det hørtes ut som noe en skaphomo ville ha sagt, men hva vet vel jeg, kanskje er du åpen om det?

 

Du er skaphomo, tilbringer mesteparten av tiden ditt på et forum. Medlem i 6 år. Null kjæreste gjennom tidene tipper jeg. Jeg blir sliten av sånne som deg.

 

Det veit vel du alt om? ;)

 

Hva sikter du til?

At det hørtes ut som noe en skaphomo ville ha sagt, men hva vet vel jeg, kanskje er du åpen om det?

 

Du er skaphomo, tilbringer mesteparten av tiden ditt på et forum. Medlem i 8 år. Null kjæreste gjennom tidene tipper jeg. Jeg blir sliten av sånne som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...