Gå til innhold

Mangemilliarder i én time – hva gjør du?

Runar

Anbefalte innlegg

Du får, ved en feil, overført 62 631 223 686 kroner til kontoen din. Se bort ifra det faktum at du må betale tilbake penger du eventuelt bruker, og svar på følgende spørsmål: Hva hadde du gjort med pengene?

Du har én time på deg.

Kilde: http://www.dagbladet...nriks/20738578/

Oppdatering:

Hvis vi tar utgangspunkt i at én tusenlapp veier ett gram (sannsynligvis mer), vil hele beløpet veie 62 tonn. Det er derfor usannsynlig at man får tatt ut pengene. Bildet under viser paller med én milliard per pall, som gir en pekepinn på hvor stor plass man hadde trengt til et slikt beløp i cash.

palle.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpt aksjer for alle penga. Nordea trekker så tilbake alle pengene, noe som gir meg en gjeld på 62 631 223 686 kroner.

Selger aksjene etterhvert og sitter forhåpentligvis igjen med noen millioner etter at gjelda er betalt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Overført store deler til forskjellige bankkontoer, aksjer, fond, bettingselskap og flere steder pengene kan bli oppbevart, og prøvd mitt beste for å ha mulighet til å sitte igjen med noen penger. Hadde så gått i skjul, hvor jeg hadde planlagt hvordan jeg skulle rømme landet. I utlandet hadde jeg prøvd å få en ny identitet/falsk pass, for så å reise tilbake til Norge der jeg hadde funnet ut av hva jeg skulle gjøre for å få tilgang til mest mulig kvinner.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...