Orcuz Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvilket program bruker dere til å overvåke temperaturen i pc'ene deres? Prøver litt forskjellige, men de viser jo totalt forskjellige tall..? Se screenshot: Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Prøv Everest Den måler å ser "alt" Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Hei, bruker Aida 64. http://www.lavalys.com/ Det er sikkert andre programmer som er bedre, men funker greit hvis du vil ha all info om maskinen Edit, slått på målstreken. Everest kalles nå AIda 64 Endret 18. mars 2012 av Cheesypoop Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Aha, Takk for oppdateringen.. Lenge siden jeg har vært inne på dette emnet Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Noen som har missbrukt min profil... Endret 20. mars 2012 av Orcuz Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Har blitt diskusjon.norapa... Er ikke jeg som har skrivd de siste inlegga mine Lære seg å logge ut av pc'en før man drar fra jobb... Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hwmonitor og real temp er vel dem som sies å være mest korrekte, på min viser dem litt forskjell, men alt-over-alt så er dem ganske like... (vises i gjennomsnitt likt mens min og max er litt forskjellig.) Edit: Ser på bilde ditt at du har oppe hwmontior og asus suite, når jeg har dem oppe på mine blir det noen rare tall. Ser feks du har 127c som max på en ting, det er nok en feil. På min så brått sa den mellom 125-128c på noen ting, og viftene mine gikk liksom på 65k rpm. Så bare se om hwmonitor og real temp viser ca likt, gjør dem det så bruk en av de Endret 21. mars 2012 av Ottesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå