Skybaert Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har dere noen ideer til program jeg kan bruke til å overklokke et GeForce 4 Titanium 4800? Fikk 1705 i 3Dmark03 men er lysten på mer... Å mens jeg er i gang... : Hva er artifacts? Er ikek helt sikekr på ka det er.... er ikke det sånn at skjermbilde blir sånn pussig å saker å kan krashe maskin? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har dere noen ideer til program jeg kan bruke til å overklokke et GeForce 4 Titanium 4800? Fikk 1705 i 3Dmark03 men er lysten på mer... Å mens jeg er i gang... : Hva er artifacts? Er ikek helt sikekr på ka det er.... er ikke det sånn at skjermbilde blir sånn pussig å saker å kan krashe maskin? Hei velkommen til forumet. Å skrive på godt Norsk er noe alle her på forumet liker og det er den beste måten å bli tatt seriøst på. Jeg har noen gode ideer til hvordan du skal klokke kortet, de er som følger. Kjøpe en ny kjølevifte som denne Til denne så følger det også med kjøle ribber som passer på ram brikkene. For å feste disse kjøle ribben på ram brikkene bruker du artic silver lim Og mellom viften og gpu så bruker du artic slvr goop nuide forbruk a dette finne du her Da har du sørget for et godt utgangs punkt for å klokke litt. Så høyre klikker du på skrivebordet og får opp en tekst boks, nederst står det egenskaper, trykk der og du får en ny skjerm der du trykker på instillinger, så avansert, så Gforce 4800 ti, og så klokke frekvenser. Så er det bare å stille i vei, 1Mhz eller 3 om gangen. Artifacts er en tilstand da du har klokket for mye. Da har skjermkortet problemer med å flytte all dataen på normal måte og da må du klokke litt ned igjenn. Levetiden på kortet ditt vil bli kortere av slik behandling Ny begynner guiden del 1 anbefales, likeså del2, del 3 , del 4 og del 5 Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå