Gå til innhold

[Løst] Entry Gamer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Hvis du skal si noe, så begrunn det gjerne litt.

Hei!, jeg har tenkt på å kjøpe denne http://www.komplett.....aspx?sku=10554 jeg lurer på om denne fynker og spille bf3 :) .

 

Ja jeg tror det skal funke å spille BF3 med den, men såklart ikke med skikkelig grafikk. Tror egentlig grafikkortet der funker greit, men ville gått opp et par tusen og gått for skikkelig prosessor og litt godt med RAM. ;)

Lenke til kommentar

Nei.

Hvis du skal si noe, så begrunn det gjerne litt.

Hei!, jeg har tenkt på å kjøpe denne http://www.komplett.....aspx?sku=10554 jeg lurer på om denne fynker og spille bf3 :) .

 

Ja jeg tror det skal funke å spille BF3 med den, men såklart ikke med skikkelig grafikk. Tror egentlig grafikkortet der funker greit, men ville gått opp et par tusen og gått for skikkelig prosessor og litt godt med RAM. ;)

Nei.

Hvis du skal si noe, så begrunn det gjerne litt.

Hei!, jeg har tenkt på å kjøpe denne http://www.komplett.....aspx?sku=10554 jeg lurer på om denne fynker og spille bf3 :) .

 

Ja jeg tror det skal funke å spille BF3 med den, men såklart ikke med skikkelig grafikk. Tror egentlig grafikkortet der funker greit, men ville gått opp et par tusen og gått for skikkelig prosessor og litt godt med RAM. ;)

har du kansje et bra tips?
Lenke til kommentar

skjønner ikke helt at alle skal rakke ned på i3 hele tiden :nei:

 

det er en kjempefin prosessor som takler BF3 på ultra (1920x1080) med 60 FPS bare grafikkortet er kraftig nok, og BF3 er ett spill som kan bruke flere kjerner, i konsollporter vil den være like bra som en i5 2500K, forskjellen vil da være at i5en kan overklokkes....

 

jeg ville anbefalt å bygge en PC selv til kanskje 7K

Lenke til kommentar

Har selv spilt BF3 med samme skjermkortet, tregere prossessor og ram. Det funker fjell, men du må ha medium og 1650 i oppløsning, 6770 er et helt ok skjermkort.

 

Har selv spilt BF3 med samme skjermkortet, tregere prossessor og ram. Det funker fjell, men du må ha medium og 1650 i oppløsning, 6770 er et helt ok skjermkort.

Lenke til kommentar

sikkert greit nokk for moderat oppløsning og moderate settings i bf3 grafikk innstillingene. Men ikke forvent å kjøre alt på ultra i 1920*1080. Eneste jeg er sikker på er at jeg ville gått for mere ram. Ram er billig. Og Har selv sett at mitt system stort sett ligger på rundt 6 Gigabyte i ram forbruk under bf3 spilling. Hvid du oppgraderer den til 8 så burde det holde en stund

Lenke til kommentar

hvorfor komplett og hvorfor la dem bygge for deg? 20% av penga i vasken...

Hehe, skulle gjerne bygd selv. Men MIN grunn er at jeg ikke kan, enkelt som det. Tror egentlig ikke det er så vanskelig, men jeg vet for lite om det. Kanskje du kunne hjulpet meg litt? Er det enkelt, er det noen guide jeg bør følge? Er det noen deler jeg må være forsiktig med, osv?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

hvorfor komplett og hvorfor la dem bygge for deg? 20% av penga i vasken...

Hehe, skulle gjerne bygd selv. Men MIN grunn er at jeg ikke kan, enkelt som det. Tror egentlig ikke det er så vanskelig, men jeg vet for lite om det. Kanskje du kunne hjulpet meg litt? Er det enkelt, er det noen guide jeg bør følge? Er det noen deler jeg må være forsiktig med, osv?

 

Takker for svar :)

 

denne forteller mye : )

 

Lenke til kommentar

hvorfor komplett og hvorfor la dem bygge for deg? 20% av penga i vasken...

Prøvde å velge de eksakt samme delene som i en pakke man konfigurerer selv, med sånn ca. hva jeg skal ha. Og det ble billigere på den ferdige pakken, ikke da jeg tok en og en del i handlekurven. Men kanskje jeg burde handle fra et annet sted enn komplett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...