Tasaran Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei. Jeg kjøpte en iphone 4s for 3 uker siden fra tele2 med 12mnd binding. Jeg har fra før en samsung galaxy s2. Kan jeg evt selge iphonen på f.eks finn.no og bruke galaxyn videre med abonnementet? Tar tele2 betalt for å låse opp telefonen for andre operatører? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Ja og ja. Jeg vet at du i alle fall tidligere måtte betale bruddgebyr hos Tele2 for å få låst opp telefoner med binding. Så med mindre de har endret praksis så er det der dårlig butikk for deg. -KJ Edit: Ser de har samme praksis enda: http://www.tele2.no/kundeservice/2780.html For iPhoneFor iPhone er prosedyren for åpning av telefonen forskjellig fra andre mobiltelefoner. Ring kundeservice på 02000 om du ønsker å låse opp en iPhone som er operatørlåst av Tele2. ( Merk at om du ønsker å låse opp telefonen før bindingstiden din har gått ut, må du også betale bruddgebyr for resterende bindingstid.) Endret 18. mars 2012 av jevel Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du kan jo evt si at du skal selge telefonen, og nevne at du ikke skal si opp abbonomanget da Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 men jeg kan jo selge telefonen låst. og bare fortsette å bruke abonnementet jeg har på galaxyen? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jepp. Men da blir kundegrunnlaget ditt drastisk mindre i det du må finne noen som har Tele2 og som vil ha en 4S. Er ikke noe mer enn det. -KJ 1 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Eller bare si at telefonen var bare ikke din smak, og at du har lyst til og selge den og gå tilbake til den gamle... Hvis de ikke godtar den, så har du valgt feil oppratør Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Så lenge du har betalt første faktura så får man nå låst opp iPhone kostnadsfritt hos Tele2. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Herlig:) da ringer jeg de i morra. Takk for info:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå