JohnsonJr Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg liker serier som Rome, Walking dead, Game of throne, Generation Kill, Band of brothers, the pacific. etc etc.. Har dere sett noen bra serier som er verdt å anbefale? Forresten, den siste episoden jeg så av WD var sesong 2 episode 2, har det kommet ut noen flere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 The Walking Dead du tenker på? Ja, siste episode i sesong 2 sendes i kveld (ses 2 ep 13). Ellers kan jeg anbefale Breaking Bad og Dexter hvis du ikke har sett de. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) The Walking Dead du tenker på? Ja, siste episode i sesong 2 sendes i kveld (ses 2 ep 13). Ellers kan jeg anbefale Breaking Bad og Dexter hvis du ikke har sett de. Skal sjekke ut Breaking Bad, det har jeg aldri sett på. Ellers har jeg sett alle unntatt den siste sesongen av Dexter. Endret 18. mars 2012 av JohnsonJr Lenke til kommentar
jagabassist Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Må støtte TMB, Breaking er det eneste som slår GoT for min del. Første sesong er litt treig, men det tar. så. jævlig. av. Litt utenfor sjangeren din, men Awake og NYC 22 har jeg bare sett litt av, men lover godt. Samme med House of lies. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvis du likte Rome, så kan det være at du kan like Spartacus. Ganske bra, men ganske bloody! Ellers så er Person of Interest ganske interessant - ganske bra krimserie. Men kan si meg enig med jagabassist at Awake er ganske bra! Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Takk for tipset. Jeg skal sjekke ut entourage av HBO også, i tilfelle det er verdt å se Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) The Pillars of the Earth kanskje. Endret 29. mai 2012 av Everket Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prison Break 4 sure:) sesong 1 er en av de beste jeg har sett:) god spenings-serie:) Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 1-Entourage 2-Dexter 3-Breaking bad 4- Klovn 5- Mad Men 6- Lang fra las vegas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå