Gå til innhold

BK: Vålandsskogen

Anbefalte innlegg

Vålandsskogen

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Det ble ikke rare fotofangsten i dag på tur med toåringen, men et "hofteskudd" fra turen vi tok i Vålandsskogen her i Stavanger ble det jo. Synes fargekontrasten gitt av fjorårets løvfall var så fint.

Lite stativ her, så det er etterbehandlet med Topaz Detail og DeNoise etter beste evne.

Jeg burde kanskje kappet ned treet til venstre, men hadde ikke med meg motorsaga :)

Versjon 2 er kun et lite eksperiment med Topaz Simplify

ISO200, 35mm, f10, 1/100 sek.

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe å si på farger og kontraster her.Men litt usikker på kompen.Jeg ville stått litt nærmere stien for på den måten fått en bedre linjeføring av stien gjennom bildet..innbiller jeg meg da;);)

Jeg er så hjertens enig Jan Erik - kompen er ganske "hofteskudd aktig". Egentlig burde jeg kanskje stått foran treet til venstre og fått stien løpende ut fra nederste venstre hjørne- eller noe i den duren. Skogen ligger rett bak der hvor jeg bor, så jeg får satse på litt alenetid ved neste forsøk. Et av stalltipsene til bedre bilder var å ha plenty med tid og tålmodighet - det er viktigere enn selv det beste fotoutstyret :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...