muummi Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Heisann! Jeg har drøyt 400kr som jeg må få til å vare lengst mulig med tanke på mat. Noen som har noe tips til hva jeg kan kjøpe for å få dette til å holde lengst mulig? Tenker da hovedsaklig på middagsmat. Takker for svar Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Så mye tunfisk på boks du tåler Det er grisebillig. Mos et par poteter og en boks makrell i tomat(first price) sammen. ekstra luksus er kneip brød under! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 stikk innom en av disse orientalske matsjappene og kjøp billige risnudler. er utrolig godt og du kan lage ekstremt billig stekt ris eller stekte nudler. lapskaus er jo også utrolig billig. viktigst av alt er vel å følge med på tilbudsaviser og ligenende. firstprice har mye god mat for en veldig billig penge. kiwi har jo også meget gode tilbud i helgene. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Havregrynsgrøt. Det er godt og grisebillig Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Havregrynsgrøt. Det er godt og grisebillig det og, men det sitter ikke under så voldsomt godt for meg. det funker veldig bra som frokost eller noe slikt, holder deg mett til lunsj eller middag, men jeg ville ikke sagt at det er en god middag. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for svar Ser ut til at det blir til å prøve ris og tunfisk fremover da Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 er også forsåvidt verdt å nevne at du bør kjøpe noe tilskudd så du er sikker på at du får i deg det du trenger av vitaminer ol. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så mye tunfisk på boks du tåler Det er grisebillig. Man skal ikke spise mer en ca 1 boks i uken. Dette på grunn av den høye kvikksølvkonsentrasjonen i tunfisk. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Hvis du tar deg en tur på f.eks Rema så vil du finne mye rimelige middager der. Eks Vok, kyllingpasta , pytt i panne osv. Da kan du fort få deg en middag for 10-15,- Endret 26. mars 2012 av hans A Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Kjøp billig kylling og bønner! Endret 26. mars 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Lag ting selv og tilbudsshoppe, det virker som det alltid er bra tilbud. Bunnpris har disse dagstilbudene f. eks, halvt kilo laks til 29 kroner, 400g kjøttdeig 19 kr osv. http://bunnpris.no/middagsfilmer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 En sekk med ris (10 kg), 3 poser havregryn, og masse baked beans. Da overlever du over sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå