RAK-foto Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 ... travle Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sterkt,og behandlingen forsterker det hele.Vet det ikke er forumet for dette,men føler for å si att dette skulle ikke gå an i "verdens" beste land å bo i.Ja kan sikkert skylde seg selv er det de som mener,men her ligger mange skjebner til grunn..misbrukt som liten osv...så en skal ikke være så rask med å dømme disse som sitter langs Karl Johan.ja..dette rørte meg faktisk. 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Sterkt,og behandlingen forsterker det hele.Vet det ikke er forumet for dette,men føler for å si att dette skulle ikke gå an i "verdens" beste land å bo i.Ja kan sikkert skylde seg selv er det de som mener,men her ligger mange skjebner til grunn..misbrukt som liten osv...så en skal ikke være så rask med å dømme disse som sitter langs Karl Johan.ja..dette rørte meg faktisk. Hei Jan Tusen takk for din flotte kommentar og mening om dette bildet. Veldig bra. Men, hvor er alle de andre - vi er over 500 medlemmer i denne delen av Akam?? - er det ingen som har noen mening om slike bilder - er dt bare blomster og fugler osv, samt natur som er «in»- Venter spent på en ca. 500 kommentarer til dette bildet ! RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sterkt,og behandlingen forsterker det hele.Vet det ikke er forumet for dette,men føler for å si att dette skulle ikke gå an i "verdens" beste land å bo i.Ja kan sikkert skylde seg selv er det de som mener,men her ligger mange skjebner til grunn..misbrukt som liten osv...så en skal ikke være så rask med å dømme disse som sitter langs Karl Johan.ja..dette rørte meg faktisk. Hei Jan :new_woot:Tusen takk for din flotte kommentar og mening om dette bildet. Veldig bra.Men, hvor er alle de andre - vi er over 500 medlemmer i denne delen av Akam?? -er det ingen som har noen mening om slike bilder - er dt bare blomster og fugler osv, samt natur som er «in»-Venter spent på en ca. 500 kommentarer til dette bildet !RAK-foto Det jeg legger merke til her er att han er Norsk,altså ikke av disse "bandene" som driver på.Ikke så mye som skal til å glede disse gutta og jentene..ikke så lenge siden en fikk en paraply av meg,da det regnet..og så ut til att det var det beste som hadde skjedd han den dagen...legger til att jeg så vedkommende senere på dagen,da uten paraplyen..hehe;)Men hva gjør vel det,han holdt seg i hvertfall tørr den tiden regnet stod på. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Sterkt,og behandlingen forsterker det hele.Vet det ikke er forumet for dette,men føler for å si att dette skulle ikke gå an i "verdens" beste land å bo i.Ja kan sikkert skylde seg selv er det de som mener,men her ligger mange skjebner til grunn..misbrukt som liten osv...så en skal ikke være så rask med å dømme disse som sitter langs Karl Johan.ja..dette rørte meg faktisk. Hei Jan :new_woot:Tusen takk for din flotte kommentar og mening om dette bildet. Veldig bra.Men, hvor er alle de andre - vi er over 500 medlemmer i denne delen av Akam?? -er det ingen som har noen mening om slike bilder - er dt bare blomster og fugler osv, samt natur som er «in»-Venter spent på en ca. 500 kommentarer til dette bildet !RAK-foto Det jeg legger merke til her er att han er Norsk,altså ikke av disse "bandene" som driver på.Ikke så mye som skal til å glede disse gutta og jentene..ikke så lenge siden en fikk en paraply av meg,da det regnet..og så ut til att det var det beste som hadde skjedd han den dagen...legger til att jeg så vedkommende senere på dagen,da uten paraplyen..hehe;)Men hva gjør vel det,han holdt seg i hvertfall tørr den tiden regnet stod på. Hei igjen. Ja for å si det sånn - jeg gir ikke fem øre til andre enn de som er norske. Aller helst så kjøper jeg det bladet erlik OSLO - da får vedkommende narkoman halvparten av det - DET synes jeg er ok - de gjør en jobb for pengene sine, men alle de som sitter og tigger langsmed hovedgaten vår - nei, jeg tror ikke det er nødvendig i dagens Norge å sitte slik - man kan nok få hjelp på annen måte. Men igjen takk for dine flotte kommentarer Jan. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg