Need44speed Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Går det greit med hvitt lerret selv om jeg har hhvote vegger, eller blir det for lyst på rommet da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du burde helst hatt grått lerret, hvitt lerret i lys rom gjør ofte så bildet blir vasket ut.Det anbefales ofte ha å ha grått lerret uannsett romtype, da dette gir bedre sortnivå, og dessuten ikke reflekteres like mye i rommet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 takk for svar. tenkte på den her nemlig http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=582238#info men vet du om noe sted man kan få grått lerret? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du kan få grått lerret hos AVshop. Men hvis det lerret du ser på gjenspeiler budsjettet ditt har nok ikke Avshop alt for mye å by på(du får dog et grått lerret til rundt den prisen). Husk at hvis du kjøper et manuelt lerret, slik som du så på, vil lerretet mest sannsynlig krølle seg litt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) hvordan tror du denne er? http://www.avshop.no...502000;c:100554 krøll er null problem Endret 18. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) mente denne http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10502008;c:100554 limte inn feil Endret 18. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Den er nok helt grei den, ville heller gått for den enn det hvite Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 må spørre bare spørre om noe mer. er det dårlig om lerretet er større enn bildet? og må jeg ha en spesiell type projektor om lerrete er kurvet og lydtransparent? takker for svar!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 egentlig lurer jeg på hvordan kurvet duk fungerer i det hele tatt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) - Lerretet bør helst ikke være større enn bildet, bruk denne kalkulatoren. Den sier noe om hvor lang avstand du trenger til lerretet i forhold til prosjektoren du kjøper. Det er dog et helvetes herk å få bildet nøyaktig innenfor lerretet, mitt bilde er bittelitt utenfor i øverste høyre hjørne, og bittelitt innenfor helt nede og oppe, men det er ikke merkbart så lenge 95%++ av bildet er innenfor eller bittelitt utenfor. - Du trenger ikke en spesiell prosjektor for lydtransparent, men for kurvet lerret trenger du en spesiell linse til prosjektoren. Nettopp fordi når man skal stille inn fokus blir det uklart på sidene fordi lerretet er lenger fram. Du kan derfor utelokke et slik lerret med mindre du skal bruke titusner av kroner på oppsett. Endret 22. mars 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 det var synd. på lagersalget til avshop får man jo kurvede lerret for halvparten av det jeg sist postet. Men takk for svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå