AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei. Har oppstått et problem sammen med kjæresten min. Har kjent henne i snart 2 måneder. Vi har ikke hatt sex sammen enda på grunn av at hun har hatt mensen i forrige uke. Og at hun har datteren i helgen så vi kunne ikke ha sex fordi datteren kunne plutselig våkne å komme på stuen. Det som da har skjedd er at hun har runket meg og sugd meg,men jeg kommer aldri når hun gjør det. Vi kan holde på ca.15-20 minutter men ingenting skjer. Samme skjedde i natt,men jeg fingret henne først for å se om jeg kunne komme etter det. Flere som har hatt det sånn? Hva er problemet mitt? Sitter sikkert en sperre i hodet mitt? Håper det ikke fortsetter slik,for ser at min kjæreste blir lei seg og tror at hun er problemet. Anonym poster: 0755d8a9d40a44150ad6478775e3e25c Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Helt vanlig faktisk... Du er kanskje litt stresset og da blir det ofte sånn, teknikken hennes kan også være for dårlig , men det er vanskelig å si for meg av naturlige årsaker Uansett chill ned og kos deg ^_^ , du har i bunn og grunn et luksusproblem og dere bør kose dere sammen. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Skjønner at det er kjipt ja.. Men for å trøste deg med andres misnøye kunne det vært værre: Senest i går hadde jeg konstant sex i 1 og en halv time, da inkludert oral, vaginal og analsex. Jeg kom ikke.. Kjæresten min er veldig flink, men jeg holder ut ekstremt lenge, jeg har aldri "lært" meg til å holde lenge og jeg onanerer lite, men når jeg først gjør det går det fort med en time. Dog godtar jeg det og koser meg med å gi min frue kraftige orgasmer og er fornøyd med det. Anonym poster: 047c4cfe010e3f98c7fb500c0c0db18b Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Anonym : Om du har noen diffuse ryggsmerter så kan dette være med på å forsterke problemet, been there, done that! Får du ordnet opp i problemet kan det ofte bli sånn at man plutselig ikke holder ut like lenge som før :-( Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Du slapper ikke av nok. Du er redd for at hun jobber ræva av seg for å tilfredsstille deg, og du blir dermed stresset. Len deg tilbake, nyt det, føl at du er verd nok og at du fortjener "arbeidet" hun gjør for deg. Endret 19. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg