Konto brukes ikke Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 gmail filtrerer effektivt bort spam og legger det i spam slik at man kan se gjennom om det er riktig filtrert eller ei. Men jeg vil gjerne slippe å se spam man vet er spam. Fins det noen mulighet for å slette slike avsendere slik at de ikke blir vist i det hele tatt ? (ikke i spam, søppelkasse osv ...) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Merk uønskede meldinger velg"Mer" og filttrer disse meldingene.. Eller du kan bare skjule søppelpost under Etiketter så slipper du å irritere deg over den.. Endret 18. mars 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Bruker jeg filter, så blir vel valget "slett den" muligens det mest rette(?), men da havner den i papirkurv. Jeg vil ikke at den skal vises overhodet, hvis mulig. (noe det bør være mulighet for egentlig) I papirkurv vil jeg ha lett oversikt over meldinger jeg har slettet selv og med mulighet for å gjennopprette uten å trenge å gå igjennom xxx spammeldinger. Jeg bruker IMAP og kan jo sånn sett sette det til å ikke vises der, men ettersom det er meldinger som blir feilmerket som spam, så er heller ikke det et aktuelt valg. Skulle jo tro det ikke var så vanskelig å kontrolere spam og sette en "slett for evig og alltid - ikke vis noen plass etter at du bekrefter riktighet av at det ER spam det som er merket spam", men det kan virke som det er vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå