Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Fulham

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy og fy, deilig med litt spenning, det meste var jo ræva.. :p Valencia ligger alt for lavt, og utfordrer altfor lite iforhold til hans kapasitet til å utrette farlige situasjoner.. Og en ting; hvor er fjorårets sluttspurt-lag? Laget som var elektriske de siste 5 minuttene, dette var daffere enn daft!

Lenke til kommentar

DET var 3 deilige poeng!

- Chica sugde BALLE i dag.

- Giggs var rotete

- Evra er til tider helt fjern. Men i dag hadde han hvertfall et og annet offensivt lysglimt. Bakover er han ikke tilstede.

- 1 mål mindre i målforskjell da...

- Murphy skulle kanskje hatt straffe?

- Eg såg kun andre omgang.....

Lenke til kommentar

"Sad to say", Jotun, men Evra har vært god i et par måneder nå. Denne matchen inkludert.

DDG: N/A Gjør jobben.

Evra: 6 Streit jobb.

Ferdy: 5 OK her og. Sjelden den beste stopperen lenger.

Evans: 7 Strålende som alltid denne sesongen. Nesten redd for å jinxe formen hans nå, men helt utrolig hvordan han har taklet å steppe inn for ligaens beste stopper.

Rafael: 7 Kontroll på Frei og alle rundt han. Syns Rafael får ufortjent mye kritikk. Å ha en hel gjeng som roper på underholdning og flair, men kritiserer en back som Rafael er lite konsekvent.

Valencia: 7

Carrick: 5 En av hans dårligste i år, allikevel ikke rævva. Vært limet i laget hele denne sesongen.

Giggs: 5 Vanskelig å sette ord på syns jeg. Prøver mye.

Young: 5 Litt one-trick pony, men i motsetning til Tony V så funker ikke aldri triksene.

Rooney: 5 Mål.

Welbeck: 2 Balle.

Oppsummerer kampen i dag med et kjempestort "gjeeeeeesp".

Viktige poeng da, men hvor blir det av underholdningen?

Det overrasker meg at det faktisk er fler enn toppmeisen som klager på dette. Underholdning meg i rævva. I fare for å være Limbeck. Hvem faen bryr seg når vi at the end of the day ligger 3p foran City. Hvem skulle trodd det i høst? City hadde jo ifølge 9 av 10 allerede vunnet ligaen med klar margin. De har sugd balle etter nyttår. De har vunnet sånn 2 av 9 bortekamper, og ikke faaaen om de "fortjener" det mer enn oss pga at vi spiller "kjedelig" fotball. Vi vant sist med 5 goaler på bortebane. Da blir skylda fordelt på at det er mot et bunnlag. For en grinete gjeng.

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Evra god i flere måneder?

Den klarer eg ikke godta sånn på stående fot. Har vært delaktig i litt for mye tull til det, føler eg. Sier ikke katastrofe, sier ikke dårlig, men god?

Til tider helt fjern. Dauet fra ballen flere ganger og jobbet ikke tilbake flere ganger. Men faren er tilstede for at eg rett og slett bare legger merke til det dårlige...

Må få si to ting, såg kun andre omgang, og offensivt var det mange lysglimt.

Så håper et igrunn at det er feil briller på i dag, ingenting ville gledet meg mer enn evra tilbake for fullt.

Mange måneder altså? Hmmmm....

Off... Mye feil og tar lang tid på mobilen....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nå er jeg utnevnt som den største Evra-hateren her til lands, og jeg har vært for tvangssalg og likvidering av Patty, men nå som han endelig er tilbake på en roll føler jeg det er på sin plass å rose ham. Som sagt, du så bare førsteomgang. Se andre, så kan vi diskutere videre eventuelt.

Hva vil du jeg skal svare på? Kan forstå at det går hus forbi om personer (som meg) har lagt Evra for hat og kun ser det negative (som meg med Hernandez nå), men formboosten til Evra etter jul har vært veldig god. Nevn noen dårlige kamper/involveringer du da?

Lenke til kommentar

@niko.

Liverpool i FA-cupen, kunne vel også delvis ta på seg 2-3 målet på Etihad, og på Stamford Bridge, slapp Torres som fikk lagt inn til Mata som scoret, og skapte dødball som førte til enda et mål. Han har ikke vært så ille etter jul, men tilfeldigvis kommer ganske mange av målene imot fra venstrekanten hans..

@The Hoff

Ja, det ble skrevet historie idag.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Eg såg bare andre omgangen.....

Vil du at eg skal ramse opp slike ting så forventer du vel mye. Da er det enklere å si at eg sikkert tar feil. Verre er det ikke.

Eg hater ikkje evra, eg synest bare han er en blekk kopi av seg selv.

Lenke til kommentar

Mente andre :)

Om du sier du har feil er diskusjonen over og mitt overengasjement fåfengt. Det er ikke som at jeg forguder han nå, men formen hans i 2012 har vært god (i mine øyne. Kan ikke snakke for noen andre, eller ha en objektiv smaksdom som gjelder for majoriteten). Men hvor interessant er det egentlig å diskutere (fotball) uansett ...

Lenke til kommentar

Har sikkert feil sa eg, konstaterte ikke noe ;-)

Eg synest bare det litt for ofte skjer at han er på etterskudd, feil plass eller ikke tilstede i det hele tatt.

I dag prøvde han godt fremover, mulig det rett og slett var de rundt han som bommet, men flere ganger, hvertfall tre ganger bare låg ballen der for fulham og hente. Helt upressett.

Og det er mulig at når eg ser evra spille nå, så overskygger noen færre, men dårlige situasjoner total inntrykket.

Noen spillere ser man kun det dårlige med etter en lang stund med stort sett dårlig spill. Nå vil eg være mer obs på dette neste kamp.

Lenke til kommentar

Du er så jævla diehard niko, beste supporteren ever, klager aldri.

Har ikke så mye å si om kampen annet enn at 3p var målet og det ble nådd. Jonny Evans var en gigant i dag igjen, for en spiller! Evansbauer!

3 poeng, tysk ubåt film på boksen og hjemmelagde vafler i romletommle, ikke feil

Lenke til kommentar

Niko, det er ikke det at eg ikke er interessert Up diskutere, men for å si det rett ut så er eg ikke gis nok på fotball til at det som oftest er noen vits. Måten du ordla deg på gjør meg jo ikkje veldig sikker i min sak. "eg vet ikke ka eg skal si" "du får fortelle meg situasjonene og kampene han har vært dårlig i" indikerer at eg er på jordet.

Og eg gidder ikke være på jordet, da liker eg bedre p innse at eg muligens kan ta feil :)

Lenke til kommentar

Ikke meningen det Joltus. Man skal ha respekt for de eldre, eller hva? Hehe. Ett fett for meg, syns foppal er litt døvt å diskutere i utgangspunktet, men enkelte ganger må jo selv jeg få det ut. Når alt kommer til alt:

3 poeng.

Game: :fun:

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...