Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Fulham


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Welbeck må virkelig ut til pause, ellers er Fergie bare slem mot Chicha som sitter på benken. Uff så dårlig han har vært.

 

Ash Young, uansett hvordan form han er i, innlegg passer oss så jævlig godt når de kommer inn sånn, vi scorer alltid. :) Og det var faen meg en deilig ball han spilte motsatt til Valencia nå for 2 min siden, wooooh!

 

Deilig med ledelse til pause, håper på Welbeck ut til pause men!

Lenke til kommentar

Haha, hva i hælvette. Trevor: "They dont deserve to be in the lead." og Claus: "Fulhams kampplan fungerte perfekt.". Eh, nei. Vi leder 1-0, fittetryner.

 

+ Johnny Evans. Omgangens høydepunkt var de to gangene han flisa Pogrebnyak på hodet. Pluss assist. Sjef bak.

+ Evra. Som en av de største Evra-haterne får jeg gi han skryt nå, nå som han har vært god i snart 3 måneder. Veldig god i det siste, og nok en god kamp nå. Fornøyd med frassen.

+ Rafael. Valencia har vært en av de beste i ligaen lenge nå, men Rafael er veldig god på kant med Tony. Deilig Sør-Amerikansk duett.

 

- Welbeck. Flere dårlige involveringer nå. God kamp sist, men dette er forjævlig. Må av med mindre de neste 10 etter pause er helt konge.

 

Limbeck-candy: 7 "briter" på banen fra start ikveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...