Oly Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har som sikkert mesteparten av dere andre gamere på dette forumet en hdtv i tillegg til den ordinære pc-skjermen. Når jeg spiller tradisjonelle pc-spill som fungerer best med mus og tastatur (strategi og fps) spiller jeg på 24 tommeren min i datastolen. Når jeg fyrer opp et bilspill eller et action/adventure spill på pcen derimot (batman arkham-spillene), slenger jeg meg ned i godsofaen og grabber tak i Xbox 360-gamepaden min foran 42 tommeren. Jeg satt og tenkte på dette her om dagen; finnes det noen gode muligheter for å game alle slags spill i godsofaen foran stor-tven, selv uten å ta i bruk trådløs mus og tastatur? 360-gamepaden er god til sitt, men den er nok ikke like ideell til strategi og skytespill. Er det noen av dere som bruker wii-mote elle ps-move på pcen med uoffisiell driver, eller har dere andre kreative løsnigner til denne problemstillingen? Jeg synes at det er temmelig chill å enten sitte eller ligge i sofaen foran tven, og nyte mine fps/strategi spill til pc på en behagelig måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå