vilhamcserver Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 For noen dager siden spilte jeg gotham city impostors med bf3 disken inne i playstation. så ble strømmen brutt, og alt ble jo sort. senere skulle jeg spille bf3, og det første den gjør er å installere det (til HDD), men det var jo installert fra før av. så stopper den på 96% prosent hver eneste gang. jeg har latt den stå sånn i to timer uten at det har gått forover. etter å ha gjort det flere ganger har jeg skrudd av og på ps3'en og da funket spillet, men jeg kan ikke skyte, bytte våpen osv. skjønner ikke noe av hva som har skjedd. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Avinstaller spillet! Så legger du det inn på nytt igjen etter at du har restartet ps3'en. Tipper noen filer ble korrupt pga strømmen gikk, kan være du må ta en kraftigere reset om dette ikke funker. Lenke til kommentar
vilhamcserver Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 jeg har to filer: instaleringssaken og profilen min. håper jeg ikke trenger å slette profilen Lenke til kommentar
vilhamcserver Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 den stoppet helt på 96% igjen. jeg har prøvd uten også internet uten hell. men kan jeg kanskje ta å restarte systemet? ta det tilbake til standard og fjerne alt. hvis jeg logger på brukeren min igjen da, har jeg da alle spilldataene mine? Lenke til kommentar
vilhamcserver Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 nå har jeg restartet hele harddisken og installasjonen stopper fremdeles på 96 prosent! dette er sinnsykt irriterende! jeg tok ''light version'' på restarten, jeg kan prøve med en total restart istedenfor. Lenke til kommentar
vilhamcserver Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Løst: discen var ødelagt så jeg kjøpte en ny en til 200 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå