Gå til innhold

Leter etter server

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter en god minecraftserver 24/7 Survivalserver. Ikke for mange på om gangen, men helst rundt 10 faste som spiller ofte (gjerne nesten hver dag :p), og som kommer til å vare en stund, gode plugins, hyggelige folk, greie admins/mods, osv.

Kom med forslag til servere :D Vil sjekke ut de som blir skrevet ned her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler McBlocks.

Staff (Moderatorer, Administatorer, Eiere osv) misbruker ikke kommandoene sine, og er rettferdige. Det er for øyeblikket tre eiere, To av dem er norske.

Ta deg en tur innom, du kommer ikke til å angre :)

Hvis du kommer innom, så heter jeg RapidPowder.

Server IP: smp.mcblocks.net

Edit: Forumet er forresten www.mcblocks.net :)

Endret av 42
Lenke til kommentar

Hallais,

Ønsker råde deg på det sterkeste Hardwork byggeserver hvor jeg selv trives godt. IPen er mc.hardwork.no (kart mc.hardwork.no). Kanskje det negative er at du må skrive søknad på minecraft.no med det er "peace of cake".

Har spilt mye på den, men ville ha en litt mindre server og var litt lei av hardwork så har begynt på bestmc nå :)

Lenke til kommentar

Hallais,

Ønsker råde deg på det sterkeste Hardwork byggeserver hvor jeg selv trives godt. IPen er mc.hardwork.no (kart mc.hardwork.no). Kanskje det negative er at du må skrive søknad på minecraft.no med det er "peace of cake".

Har spilt mye på den, men ville ha en litt mindre server og var litt lei av hardwork så har begynt på bestmc nå :)

Hehe, sånn går det. Er selv litt lei av mc generelt. Men, er litt innom hardwork pga folk kanskje trenger vakt-hjelp. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tar og slenger ut litt reklame for min server her jeg :)

Har hatt en server oppe å gå i snart et år nå, og har ingen planer om å slå den av enda. Den har ingen white-list eller byggerestriksjoner, men vi har aldri hatt uopprettelige skader, takket være LogBlock. Alle spillere kan også beskytte sine byggverk med en plugin kalt PreciousStones.

Vi har basic regler, og et samfunn på ca. 80 registrerte brukere, men serveren har bare 20 slots, og den er SKJELDEN full. Medlemmene våre er hovedsakelig erfarne spillere rundt 16-25 år, og moderatorene bruker bare "kreftene" sine når det trengs, ellers er vi vanlige spillere :)

Jeg kan ikke beskrive serveren etter min mening, ettersom jeg ikke synes den kunne blitt bedre, men du kan såklart joine og spørre spillerene hva de synes :)

http://www.sheepserver.moo.no

Vi snakker engelsk på serveren :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

mc.saercraft.com er en survivalserver, med økonomisystem og svært høy oppetid.

Mer info på nettsiden deres: saercraft.com

Veldig hyggelige admins, er ikke snakk om 10-åringer som driver dette her, mods/admins/eier er mellom 15-30 år. :) Gode plugins, som LogBlock, Residence for å beskytte bygninger og andre plugins. Masse verdener å leke i :) Spiller der selv jevnlig. Overraskende mange norske på den, med tanke på at den er Kanadisk.

Forumtopic: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459550

-CasterAnd

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...