You confound me brother Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Er det slik aa forstaa at: hvis man tar billappen saa faar man automatisk retten til aa kjoere rundt paa skuter/moped likesaa (eller gjelder dette kun for det trafikale grunnkurset)? Dette er kun et vagt minne av noe jeg jeg mener aa huske jeg har hoert foer? Takk paa forhaand? Endret 18. mars 2012 av You confound me brother Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, du får moped og scooter med i billappen, bør vel kanskje nevnes at det er snakk om scooter med hjul, ikke snøscooter. Lenke til kommentar
You confound me brother Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, du får moped og scooter med i billappen, bør vel kanskje nevnes at det er snakk om scooter med hjul, ikke snøscooter. Vil det si at: ved aa bestaa trafikalt grunnkurs og oppkjoering for bil, saa kan man bare sette seg paa moped/scooter og farte av gaarde? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Så lenge du har bil-lappen, scooter, betalt veiavgift og ansvarsforsikring. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) minimum ansvarforsikrig. når man har bestått oppkjøring for klasse b får du automatisk M med på sertfikatet. eneste bonusen staten gir her i verden og det er M når man kjører opp til B med mindre man ikke har M fra før av. M=moped intill 50 cc B=bil inntil 3500 kg Endret 23. mars 2012 av 1915 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Hva+har+jeg+lov+a+kjore/Personbil+%28klasse+B%29/Klasse+B+%28personbil+m.v.%29.56243.cms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå