Gå til innhold

LG Prada 3.0 vs Sony Xperia S

5 stemmer

1. 1. Hvilken burde jeg gå for med tanke på at jeg kan få Prada til 3k?

• LG Prada 3.0
      2
    • Sony Xperia S
      3

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Skal ha meg ny mobil men stusser litt mellom to telefoner, Prada og Xperia S. Har lest litt tester osv, og S virker som en skikkelig highspec telefon mens Prada er litt sånn 2011 speccet.

Men jeg synes Prada er skikkelig stilren, med Saffiano lignende bakdeksel.

Jeg går fra X10, hvordan er skjermen feks? Har jo ikke så høy pikseltetthet og lav oppløsning. Og batteriene på taletid (2G), kun 4 t og 20 min på Pradaen?!!

Pradaen kan jeg få litt billigere (3000) forresten.

Hvilken burde jeg kjøpe?

Takker for svar!

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Har ikke brukt akkurat de to modellene, men vært borti merkene.

LG pleier være trege med å gi ut ny firmware og har endel sære måter å gjøre ting på. Før så hadde de f.eks en batteriindikator som indikerte OK (Tre streker) til ca. 90% tomt, så På tide å finne lader (To streker) og til slutt Tomt (En strek) isteden for det vanlige med at hver strek angir 1/3 strøm. Blir vant til det, og bruksmessig har LG fungert bra hos meg ihvertfall.

SE har ofte sluppet telefonene før programvaren fungerer skikkelig og telefonen blir ofte ikke helt bra før etter de første oppdateringene. Videre har alle SE telefonene jeg har vært borti slitt med at tlf slår seg av om man går fra kulden ute til varmen inne pga at batterikontaktene krymper ved temp forskjell.

Sånn sett så er ingen av dem førstevalg. Hadde satset på HTC, Samsung S3 eller den kommende panasonicen om du skal ha android.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Xperia S rett og slett fordi det er en mer fremtidsrettet telefon, langt bedre kamera og at den om ikke lang tid får Android 4.0.3. Det handler så klart litt om din egen smak, men om du skal gjøre noe annet med telefonen enn å kun sitte og vise den fram tror jeg Xperia S er en vinner blant de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...