Gjest medlem-82119 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Sleng gjerne inn litt info om førsteinntrykk og erfaringer. Grei dekning? Stabil? Enkel å sette opp? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Sleng gjerne inn litt info om førsteinntrykk og erfaringer. Grei dekning? Stabil? Enkel å sette opp? Godt førsteinntrykk! Passet akkurat inn i svakstrømsskapet mitt Forsåvidt enkel å sette opp men jeg liker å ha alt på min egen måte så jeg brukte noen timer på å gå igjennom alt da. Foreløpig dønn stabil. Eneste jeg har å utsette på den er at den er mye varmere enn min gamle Linksys, sikkert pga innebygde antenner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Varme routere er en gjenganger. Skulle nesten tro at produsentene ikke visste at de avga varme. Folk vil vel ikke ha vifter som suser i de, men synes generelt at noen kunne hatt bedre lufting i det minste. Varmen stiger opp, så luftehull på toppen burde vært mulig.Man har også kommet langt med kjøleribber på ram, prosessor, skjermkort, hovedkort osv så det burde være mulig å ha lignende løsninger på routere også. Det er vel prosessorer og andre ting som avgir varmen, ikke antennene i seg selv. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Sleng gjerne inn litt info om førsteinntrykk og erfaringer. Grei dekning? Stabil? Enkel å sette opp? Godt førsteinntrykk! Passet akkurat inn i svakstrømsskapet mitt Merker du noen forskjell i signalstyrken på om svakstrømsskapet er luket eller om det står åpent? Som du selv var inne på; hvor godt fungerer det å plassere radiosendere/-mottakere inni et metallskap? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Sleng gjerne inn litt info om førsteinntrykk og erfaringer. Grei dekning? Stabil? Enkel å sette opp? Godt førsteinntrykk! Passet akkurat inn i svakstrømsskapet mitt Merker du noen forskjell i signalstyrken på om svakstrømsskapet er luket eller om det står åpent? Som du selv var inne på; hvor godt fungerer det å plassere radiosendere/-mottakere inni et metallskap? Det er en merkbar forskjell men i min middels store leilighet over 2 etasjer fungerer det helt greit. Signalstyrken kunne vært bedre men jeg mister den aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå