Gå til innhold

Trenger tilbakemeldinger på oppsett (game-pc)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint oppsett det der. Du kommer til å kjøre Skyrim og BF3 veldig bra.

Hvis du ikke har planer om SLI i fremtiden kan du gå en god del ned på strømforsyningen.

Men personlig synes jeg det er like greit å ha litt å gå på. Strømfornyningen er den komponenten som du mest sansynlig vil ha lengst.

Lenke til kommentar

Bukta...

:thumbdown:

Skjønner meg ikke på de som kommer inn bare for å rakke ned på oppsettet. Hvilken oppnåelse har dere med dette? Sånn ærlig talt? :)

Jeg ser at trådstarter har valgt en del komponenter med fargene svart / gul. Er dette bevisst? Å lage seg en slik fargeprofil er i og for seg fint, selv om man gjerne må velge litt dyrere komponenter enn hva man ville ha gjort ellers.

750W er f. eks. ikke nødvendig med mindre man har to nokså kraftige skjermkort konfigurert i SLi eller Crossfire.

Z68 får man hovedsaklig nytte av om man kombinerer en liten SSD med en større lagringsenhet, eller har eksplisitt behov for både integrert og dedikert grafikk. Ellers får man P67-kort med tilsvarende tilkoplinger for et par hundre mindre.

Cooler Master Hyper 212+ har lenge vært blant kjølerne jeg har anbefalt fordi den har en fantastisk kombinasjon mellom ytelse og pris. I det siste synes jeg likevel det har vært mer påfallende å anbefale Arctic Cooler Freezer 13 Pro pga. dens lave støynivå. Sandy Bridge klokker veldig bra uavhengig av valget med dens beskjedne varmeproduksjon, og de ekstra par 100 MHz du tjener utgjør liten forskjell i praksis. Egenskaper kan noenganger være å foretrekke framfor ren ytelse. :)

Lenke til kommentar

Bukta...

Skjønner meg ikke på de som kommer inn bare for å rakke ned på oppsettet. Hvilken oppnåelse har dere med dette? Sånn ærlig talt? :)

Ingen rakker ned på oppsettet. Etter olestokk spurte om OS skrev TS "bukta" som i thepiratebay(det vet du hva er :>) . Dermed kom det en " :thumbdown: "

Lenke til kommentar

Jeg synes bare at det er dumt med piratkopieringa... Rakker ikke ned på oppsettet, det er bra det

Bukta...

Ingen rakker ned på oppsettet. Etter olestokk spurte om OS skrev TS "bukta" som i thepiratebay(det vet du hva er :>) . Dermed kom det en " :thumbdown: "

Skjønner. Jeg misforstod. :nei2:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann.

Det ser veldig bra ut :)

Eneste jeg ville gjort var å bytte skjermen til denne pga dette er en mye bdre skjerm, gir deg mye bedre farger og er så og si en av de beste du får tak i tild en prisen (har du ikke råd, så går du for den du har valgt :) (følger også DVI kabel med denne skjermen):

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

en annen ting, så kan du jo byttet ut HDD med denne SSDen.

Ja, du får mye mindre plass, men er noe du hvertfall kan tenke på :)

http://www.dustinhome.no/ocz-agility-3-25-90gb-ssd-sata-600-mlc/product/5010610235?intcmp=searchProvider_dacsa

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...