AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei. Den siste måneden har jeg flere ganger opplevd at jeg får helt syke hodepineanfall rett før, og under, orgasme. Det er mildt sagt antiklimaks. Jeg vet ikke hva dette kan skyldes. Det skjer både når jeg har sex og onanerer, men det er verst når det skjer under sex, både i smerteintensitet og selve hendelsen i seg selv, needless to say. Har ikke opplevd noe lignende tidligere - noen som vet hva det kan skyldes? evt. vært borti det før? Anonym poster: bf82e7b7e097ceba2ac4911d03823bb0 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Får du i deg nok væske? ...og er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Får du i deg nok væske? ...og er du gutt eller jente? Jeg er gutt. Vet ikke, kanskje jeg ikke får i meg nok vann? Jeg drikker når jeg er tørst, drikker verken mindre eller mer enn før, mine drikke/spise-vaner har ikke forandret seg noe særlig, så jeg vet ikke om det ligger der. Anonym poster: bf82e7b7e097ceba2ac4911d03823bb0 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 La meg omformulere: Ta deg et stort (halvliter) glass vann og vent et kvarter før du tar deg en runk for å se om det er like jævlig. Er det mindre vondt så får du i deg for lite væske. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sleit med det samme selv, dette var også en periode da jeg var ganske dehydrert. Drakk mer vann, og problemet forsvant. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Slet med dette for 2 år sida, skjedde i en periode med mye stress og etter inntak av altfor store mengder alkohol i russetida. Kan jo hende at jeg var dehydrert i tillegg til alt dette. Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Husk å puste under akten, noen ganger holder man pusten uten at man vet det og da kommer det ikke like mye oksygen til hjernen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Sjekk om du får det samme problemet når du får høy puls av andre ting (ta det en liten sprint f.eks). Hadde et lignende problem en gang og da viste det seg at jeg sannsynligvis hadde bristet en liten blodåre i hodet og fikk vondt i hodet av høynet puls (såvidt jeg husker legens beskrivelse). Gikk over etter en måneds tid eller så tror jeg (flyttet til helse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå