ZitHless Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei. Problemet mitt er som nevnt i emnetittel, handlet meg en LG 47" LED 3d 47LW450N her om dagen, og lastet ned et par 3D filmer bare for og sjekke, lastet ned 4 stk for og teste ut, men får det ikke til å fungere, har 1,4hdmi kabel, og har endret innstillingene rett på tv'n ettersom hvordan film jeg så, men di 2 bildene ligger ikke helt oppå hverandre, jeg ser at di ligger litt på sidene av hverandre så det skaper skygger osv av konturene og gjør det helt forjævlig å ha på 3D, finner ikke ut hva som er årsaken.. tips til hva som kan være årsaken? brukte de passive brillene som fulgte med, mulig jeg må gå in inskaffelse av blu-ray spiller for og nyte 3D? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har 42 tommers versjonen av samme tv og den fungerer flott hos meg ihvertfall. TVen kan vise 3D på mange måter. Den kan omgjøre 2D til 3D. Det fungerer, men da får man kun 3D innover i TVen. Er filmen i 3D og du har en spiller som kan vise 3D filmer så velger du 3D på TVen og det fungere veldig bra både med medfølgende briller og de man kjøper på kinoen. For å få best effekt på 3D bør du sitte noenlunde rett foran og ha rett avstand. Prøv deg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå