Slartibartfast Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har som smått begynt å mekke på en ny side og har støtt på ett lite problem.. Sida er på http://gunders.org/ny/ Problemet er at menyen ikkje vert vist skikkeleg i iexplore.. td.meny:hover efektane ser ikkje ut til å fungere.. I netscape og opera fungerar det heilt utmerket.. Er det noen som har en løsning til meg? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hvis eneste hover effekt er fargeendring til hvit, funker det finfint her WinXP, IE 6.0 Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Cellen skal også endre farge til en litt lysere grå farge.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 å, da blir det jo en annen bolle... Sjekket valideringen av css'en. Ble bare noen warnings jeg ikke forstod bæret av :-? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 enkel grunn: IE støtter ikke hover på annet enn link... men sånt fungerer fint i Mozilla Opera og Netscape... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 enkel grunn: IE støtter ikke hover på annet enn link... men sånt fungerer fint i Mozilla Opera og Netscape... Men jeg har da sett sånn hover før jeg? Eller, bruker jo bare Opera da, men trodde nå IE hadde støtte for det også.. Kanskje ikke på den riktige måten, fordi IE er en teit browser som ikke følger standarder. Men om du har hele "området" som en link så funker vel hoveren på bakgrunnen i cella også? - Uansett så foretrekker jeg selv å bruke bare ren CSS til design, og ikke bruke tabeller.. Iallfall på sånne enkle "link" menyer som du har laget der. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Et alternativ er å sette til display: block; til a, på den måten kan du sette padding på linkene. Da dekker dem hele området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå