Danek Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Hvor ofte skal man gjøre dette? Jeg har et par små flekker på fortenna som kommer og går. Kan gjøre det så ofte du selv vil eller ser behov for det. Bakepulver er ikke-etsende og på så måte skånsomt for tennene. Lenke til kommentar
TO_9531 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Tv2 hjelper deg hadde en test av tannkremer som skulle gi hvitere tenner 21. mars. Ingen ga umiddelbar effekt, men de som gjorde det best langsiktig var Jordan Complete Protection og Sensodyne Gentle Whitening Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Prøvde først å pusse tennene mine grundig med Colgate tannkrem idag. Så tok jeg "før-bilder". Deretter pusset jeg tennene med bakepulver i 4-5 minutt og tok "etter-bilder" Jeg ser absolutt ingen forandring og jeg har temmelige gule tenner, så hadde det funket hadde jeg sett det ganske lett. Tok 2 før-bilder og 2 etter-bilder, både med og uten blitz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå