Gå til innhold

Beste tannkrem for å få hvitere tenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Slutt å røyke, drikke vin, kaffe, juice og andre ting som gjør tennene dine misfarget, fortsett med tannpuss, så vil de naturlig bli hvitere etterhvert.

 

Whitening tannkrem er aldri å anbefale, da det disse gjør er å slipe ned emaljen din, og kan dermed føre til veldig følsomme tenner. Prøvde sånn whitening ett eller annet en eller annen gang.. etter ett puss fikk jeg sinnsykt ising i tennene. Bruker nå zendium zensetive whitener, tror ikke at den gjør tennene mine hvitere, men zendium er bare tannkremen jeg foretrekker siden den ikke skummer like mye som andre og inneholder mindre såpe.

 

Forøvrig så kan du bleke tennene dine ved å knuse ett jordbær og ha i litt bakepulver. Ikke anbefalt å gjøre ofte, forøvrig...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har pusset tennene mine med Colgate sin tannkrem i kanskje 2 år nå, morgen og kveld i 5 minutter. Merker at tennene mine faktisk er blitt gulere og jeg drikker verken kaffe eller røyker. Tror rett og slett tannkremen er for svak til å fjerne missfarging som skjer over årene. Nå ser tennene mine direkte jævlig ut og skulle vel egentlig bleika tennene for lenge siden...

 

Jeg har blitt anbefalt tannkremen "Rembrandt" som fåes kjøpt i USA. (ikke den norske versjonen) Den utenlandske skal visstnok være effektiv. Noen som har erfaringer med denne tannkremen?

Lenke til kommentar

Hadde ett par stygge flekkmerker på fortenna en tid tilbake. Det jeg fant var at man kan bruke bakepulver blandet med bare vann, og glasere dette over tenna rett etter tannpussen. Det funker fjell, tennene blekes og merkene blir borte.

Hvor ofte skal man gjøre dette? Jeg har et par små flekker på fortenna som kommer og går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...