RAgeboy95 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Hei! jeg lurer på om hvilken tannkrem som gir raskt hvitere tenner.. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Er ikke lov å tilsette "blekemiddel" i tannkremen i Norge og derfor så funker de alle bare minimalt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Betyr det at alle de tannkremene, som lover hvitere tenner, lyver? Lenke til kommentar
Vet Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Slik som jeg ser det, JA, men tror tennene blir LITT hvitere, men det er VELDIG minimalt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Pepsodent. Bare synd munnskyllevannet deres forsvant. Det funket faktisk. Lenke til kommentar
Mio MIn Ponni Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Hvis du gidder å investere litt, så er det helt fantastisk å få laget skinner hos tannlegen Så kan du bleke de akkurat når du vil. Og blekemiddelet kjøper du mye billigere på Ebay enn hos tannlegen! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Det virker bare hvis tennene er gule pga. misfarging. Hvis man er født med gulaktige tenner fungerer det ikke uten blekemiddel, da tennene allerede har sin opprinnelige farge. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Kan også bestille tannkrem på ebay, da andre land ikke har samme strenge kravene for innhold i tannkrem og kan da være mye mer effektiv. Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Og kanskje farligere? Anbefales å ta seg en tur til tannlegen og høre med proffen. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Spurte tannlegen en gang hvilken tannkrem ho anbefalte pga alle disse reklamene. Fikk beskjed at ho anbefalte den jeg likte best. 1 Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Skulle kanskje legge til: Høre om behandlinger. Jeg tror at det her med tannkremene bare er tull. (Jeg har prøvd alle, hoho) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Spurte tannlegen en gang hvilken tannkrem ho anbefalte pga alle disse reklamene. Fikk beskjed at ho anbefalte den jeg likte best. Da har du vel vert uheldig og ikke møtte på en av de 9 av 10 som anbefaler et spesifikt merke 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Slutt å røyke, drikke vin, kaffe, juice og andre ting som gjør tennene dine misfarget, fortsett med tannpuss, så vil de naturlig bli hvitere etterhvert. Whitening tannkrem er aldri å anbefale, da det disse gjør er å slipe ned emaljen din, og kan dermed føre til veldig følsomme tenner. Prøvde sånn whitening ett eller annet en eller annen gang.. etter ett puss fikk jeg sinnsykt ising i tennene. Bruker nå zendium zensetive whitener, tror ikke at den gjør tennene mine hvitere, men zendium er bare tannkremen jeg foretrekker siden den ikke skummer like mye som andre og inneholder mindre såpe. Forøvrig så kan du bleke tennene dine ved å knuse ett jordbær og ha i litt bakepulver. Ikke anbefalt å gjøre ofte, forøvrig... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Forøvrig så kan du bleke tennene dine ved å knuse ett jordbær og ha i litt bakepulver. Ikke anbefalt å gjøre ofte, forøvrig... Woot? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Woot? Det gjør det samme som mange whitening tannkremer gjør: skraper ... noe som er uheldig for tennene dine, sånn egentlig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Woot? Det gjør det samme som mange whitening tannkremer gjør: skraper ... noe som er uheldig for tennene dine, sånn egentlig. Man blander jordbær og bakepulver og gnir utover tennene? Jøss. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har pusset tennene mine med Colgate sin tannkrem i kanskje 2 år nå, morgen og kveld i 5 minutter. Merker at tennene mine faktisk er blitt gulere og jeg drikker verken kaffe eller røyker. Tror rett og slett tannkremen er for svak til å fjerne missfarging som skjer over årene. Nå ser tennene mine direkte jævlig ut og skulle vel egentlig bleika tennene for lenge siden... Jeg har blitt anbefalt tannkremen "Rembrandt" som fåes kjøpt i USA. (ikke den norske versjonen) Den utenlandske skal visstnok være effektiv. Noen som har erfaringer med denne tannkremen? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Hadde ett par stygge flekkmerker på fortenna en tid tilbake. Det jeg fant var at man kan bruke bakepulver blandet med bare vann, og glasere dette over tenna rett etter tannpussen. Det funker fjell, tennene blekes og merkene blir borte. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Hadde ett par stygge flekkmerker på fortenna en tid tilbake. Det jeg fant var at man kan bruke bakepulver blandet med bare vann, og glasere dette over tenna rett etter tannpussen. Det funker fjell, tennene blekes og merkene blir borte. Hvor ofte skal man gjøre dette? Jeg har et par små flekker på fortenna som kommer og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå