Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Perfeksjonist eller noe galt med meg?

Iceman22

Anbefalte innlegg

Kjenner meg godt igjen i dette, var slik da jeg var liten. Alle får det vel forskjellig, men det er noen fellesnevnere.Jeg måtte ha tastatur og datamaskin (skjerm) linet opp perfekt, jeg hadde to Gomp-esker som måtte stå perfekt med forsiden mot meg, arkene i skuffen måtte ligge i et perfekt rektangel slik at du ikke så arkene bak etc. Av og til tenker jeg at jeg savner det, men det ble litt slitsomt også.Siden har jeg vokst det av meg. En fordel med det var at rommet ble holdt ryddig hele tiden...

Hvor lenge har du vært slik? Alltid?

Selvfølgelig kan barn se at lyden og bildet ikke henger overens, de er da ikke dumme.Oh, bare til det du skrev om å føle seg utilpass blant andre: er det noen som ikke av og til gjør det? Selv får jeg den følelsen om jeg er et sted jeg ikke trenger/burde å være, som i byen. Men bare å være med én annen er nok.Hva faen skjer med formateringa her? Stygge koder popper opp i innlegget mitt og ødelegger linjeskift. ARGH.

Endret av Skoony
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...