nander Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg er ute etter en billig Centrino maskin... har sett tester på Barbara, lest en del her... men HVOR kan jeg så få kjøpt disse? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 har du prøvd prisguiden på hw.no? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg er ute etter en billig Centrino maskin... har sett tester på Barbara, lest en del her... men HVOR kan jeg så få kjøpt disse? Hvilke? Det er mange skjönner du! Tviler på at du finner et firma som selger alle modeller. Det billigste stedet er internet Lenke til kommentar
nander Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Mulig det bare er jeg som er litt trøtt... men jeg ser ikke en seksjon for bærbare PC'er..... Lenke til kommentar
kent project Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg er trøtt....... (GJESP!) Men ett kjapt søk i Prisguiden (frisøk) til Hw ga meg 120 treff... Så anbefaler deg å prøve å søke på Centrino der. LYKKE TIL :wink: Lenke til kommentar
nander Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Er som sakt ute etter en billig Centrino maskin... forslag til merke er jeg helt åpen til... gjerne da under 11 000 (joda, jeg er en optimist ;-) ) jeg leter på nettet etter dem... men spørsmålet da er, hvilke steder skal jeg lete? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hehe, søker du i pris guiden...så søker du på nesten alle webshopene samtidig Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Er som sakt ute etter en billig Centrino maskin... forslag til merke er jeg helt åpen til... gjerne da under 11 000 (joda, jeg er en optimist ;-) ) jeg leter på nettet etter dem... men spørsmålet da er, hvilke steder skal jeg lete? Dell Inspiron 500m www.dell.no er den rimeligste Pentium M maskinen med integrert grafikkløsning, sjekk for øvrig Tundramaskinen hos www.psdata.no hos ellers kan jeg anbefale Acer TM 803 LCi/LMi hos www.vsdata.no i høyere prisklasser. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 www.whitebox.no eller elitegroup konfigurer selv hos www.pcmax.no Lenke til kommentar
JMW Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er som sakt ute etter en billig Centrino maskin... forslag til merke er jeg helt åpen til... gjerne da under 11 000 (joda, jeg er en optimist ;-) ) jeg leter på nettet etter dem... men spørsmålet da er, hvilke steder skal jeg lete? Dell Inspiron 500m www.dell.no er den rimeligste Pentium M maskinen med integrert grafikkløsning, sjekk for øvrig Tundramaskinen hos www.psdata.no hos ellers kan jeg anbefale Acer TM 803 LCi/LMi hos www.vsdata.no i høyere prisklasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå