lucky-monkey Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 hvor må man søke for og bli søppelmann. eller hvilken side. jeg har veldig lyst å bli det. men jeg finner ikke ut hvor man søker får å bli det hjelp meg vær så snill Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Endret litt på emnetittelen din slik at det blir litt mer klart hva du spør etter. Det er ikke så vanskelig å få jobb som søppelmann , ta kontakt med den nærmeste søppelfyllinga og hør etter om de trenger noe ekstra hjelp. Mener at det ikke er så ille betalt heller , i 1999 fikk man i alle fall rundt 150-160 Kr timen om kvelden pga tillegg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du kan søke gjennom kommunen. Lenke til kommentar
lucky-monkey Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 ok tusen takk du /dere vet vel ikke om noen sider. jeg er lit ny der jeg bor så vet ikke hvor søppeldynga er Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Om du forteller oss hvor du bor så kan vi kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
lucky-monkey Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 det hørtes jo bra ut .fortell oss hvor du bor. jeg bor i fredrikstad og lit i oslo og lillestrøm Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fredrikstad Oslo Lillestrøm Lenke til kommentar
lucky-monkey Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 TUSEN TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå