FlinkeFreddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg skulle til å søke lån og stipend for skole til høsten. Skal til på 3. året. Men nå ser jeg at jeg ikke kan søke lån eller stipend... fristen gikk ut 15. mars! Jeg har søkt "for sent" før, og da har det gått greit. Hva skal jeg gjøre!?!?!?! Hvis jeg ikke får lån/stipend kan jeg bare glemme å reise. Dette er krise, har mest lyst til å dø. Hva gjør jeg ? Takker for alle svar! Freddy Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Eller... var dette for undervisningsåret som vi er i nå ? 2011 - 2012? Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ta det helt med ro, fristen for studielån til høsten går ikke ut før 15. november. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Du har god tid. Søknadsfristen er i november, altså ETTER at skolene har startet. Det sier seg jo selv at søknadsfristen ikke er et halvt år før studentene vet hva de har komt inn på... www.lanekassen.no Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fristen gjaldt for vårsemesteret. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Nå roa magen min seg 20 hakk Jeg vet allerede hva jeg har kommet inn på Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå