Morten A Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) har en p150hm nå fortiden som jeg vurderer og selge.. pga dårlig internett og liten spillglede. icenet though... tenker på en prisklasse fra 7-10k. 13"-15,6" matt skjerm. allroundpc. ssd(har ssd som kan ettermonteres) eneste kriterie er at maskinen drar WoW. hdmi utgang must. og helst en god del mer stillegående enn p150. savner litt den switchinga mellom grafikkort. er ikke begreistra for hp maskiner.. Endret 18. mars 2012 av Morten A Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Høres ut som Asus N55 kunne ha passa godt, synd det er nesten ingen butikker som har den inne for tiden. Har en selv og den er stillegående, har god matt skjerm men p150hm - liten spillglede? Trodde man kjøpte en clevo akkuratt for å få spillglede? Kanskje du kan utdype litt mer hva du egentlig er på jakt etter? Asus sine G53 maskiner er jo også verdt en titt selv om de per i dag ikke fås med matt skjerm. MSI sine gaming maskiner fås med matt skjerm, men stiller i samme støykategori som clevo - dvs uholdbart uten headset Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 er en kjempe gaming pc p150, eneste er at jeg får ikke utnytta den maksimalt. spiller for det meste online, og med icenet kan man bare glemme det. vi venter på fiberlinje opp til huset, men ser ikke det skjer før om et par år. føler det da er litt kjipt at pcen ikke blir utnytta til det maksimale. Nei, tenkte en allround pc. som kan takle et spill hvis det blir formye kribling i fingrene. ellers kun til det vanlige. surfing, FM, musikk, youtube, litt filmredigering. Må takle SSD. hadde hp ei gang, disse taklet jo ikke SSD... Kunne også tenkt at den var lett i vekt og ikke fullt så stor som p150. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=659558 er verdt en titt, kompakt/lett maskin som kan spilles på. Relativt stillegående, selv om det er maskiner som er roligere (f.eks min Asus N55SF). Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) takk for tipset OC-Freak, men etter og ha tenkt meg om idag. vurderer jeg heller bare og kjøpe en ekstra bærbar. ikke noe høyre pris enn 5000kr. har titta litt på denne, selv om det ikke er matt skjerm. http://cdon.no/elekt...0m_1gb-15266480 evt http://www.dustinhome.no/acer-aspire-3830tg-ci5-24-6gb-750-133-gt540m-w7hp-blue/product/5010620755?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_1007 vet ikke om det finnes noen andre alternativer som ha såpass bra specc til denne prisen. acer er acer, ser 3830 utgaven har fått veldig skryt Endret 18. mars 2012 av Morten A Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Forgjengeren 3820TG var bedre (med unntak av tastatur) da den hadde 2 kjølevifter, ble aldri varm og støyet heller aldri. x830TG serien har bedre tastatur/batteri, men litt for svak kjøleløsning (throttler ved maks belastning). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå