b-real Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 En venn av meg har nettopp kjøpt en ram.brikke hos meg, sd.ram 256.brikke. Etter han har brukt den så er det svidd mitt selve brikken under de svarte "dippeduttene" og videre til den neste. Hvordan i huleste har han klart å svi brikken slik at metall-tråder henger løs ut på siden?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hvis ikke RAM-brikken er overklokket, så er det rett og slett feil på brikken. Lenke til kommentar
decker Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 når du solkte han denne ram brikket, puttet han den i lomma og gikk hjem? regner med du brukte antistatisk utstyr når du tok den ut av kassa di osv ?? =) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Han har kanskje satt brikken feil vei tro det eller ei det går ann på noen hoved kort!!!!! Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Satt rammen "feil vei" inn i HK ? Da blir den svidd Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 16:15, Zabo skrev:Satt rammen "feil vei" inn i HK ?Da blir den svidd nope... mine funka fint... hva hovedkortet angår så håper jeg komplett er forståelsesfulle... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Det er lett å svi en rambrikke :wink: Ta en lighter å tenne på den Nei eg er i altfor godt humør idag! Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå