Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Da var det nok en gang en fjortisstråd, hehe. Jeg er 15, og går i niende klasse, og har hatt et lite øye på en jente som er 13/14 år og går i åttende klasse. Jeg har egentlig ikke snakket med henne så mye, bare sagt hei noen ganger, men skjønner ikke helt hva hun prøver å si.

Altså; for noen uker siden så var det jo snø, og gutter har jo kongen på haugen eller leker i snøen. Hver gang hun var der, merket jeg egentlig alltid at hun så på meg, og jeg fikk en del øyekontakt med henne. Nå for noen dager siden kom hun bort til meg og ga meg noe greier sammen med en venninne som tull, og jeg har tullet litt tilbake angående dette. Etter det har hun smilt til meg og sagt hei som regel når vi møttes, og noen ganger hvis jeg står på en avstand og hun ser på meg og merker at jeg ser tilbake, vinker hun litt tullete til meg og da vinker jeg bare tilbake.

Jeg har egentlig aldri snakket med hun før, untaget med de tulle greiene eller bare sagt hei. Nå skal det sies at jeg er svært dårlig når det gjelder kvinnfolk, så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Jeg har egentlig aldri hatt noen venninner, og det startet bare for noen uker siden at jeg begynte å få klemmer og så videre av noen. Skal jeg tolke dette som at hun er interessert, eller kanskje hun bare tuller? Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dette betyr vel at hun er muligens interessert i å bli bedre kjent med deg. Prøv å se dette fra hennes side, hvorfor gjør hun dette? Du vil da få en bedre forståelse for hennes motiver. Selvsagt kan dette være en psykotisk lek fra hennes side, og da må du stenge henne ute.

Lenke til kommentar

Dette betyr vel at hun er muligens interessert i å bli bedre kjent med deg. Prøv å se dette fra hennes side, hvorfor gjør hun dette? Du vil da få en bedre forståelse for hennes motiver. Selvsagt kan dette være en psykotisk lek fra hennes side, og da må du stenge henne ute.

Tja, hun har vel egentlig ingen grunn til å "leke" med meg, spesielt når hun er yngre enn meg, og ikke kjenner meg en gang. Og såvidt jeg vet har hun ingen eldre venner/venninner, og da er det jo litt spesielt eller skummelt å snakke med noen som er litt eldre? Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar

Tipper hun er intressert i deg. Hvis jeg var deg ville jeg gitt henne en hjemmesnekra fugleklasse med en kinobillett oppi. Da er hu hooked.

Får vel snakke litt med hun neste gang jeg ser henne, og se om hun er seriøs eller ikke. Nå skal det jo sies at jeg ikke er særlig god når det gjelder flørting, menmen.. Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar

Syns det virker som om dere allerede flørter jeg, med den tullinga. Fortsett med det og forsøk å eskalere ved å få henne på tomannshånd. Kanskje du kan nevne en film du har lyst til å se på kino og spørre om hun er keen på å bli med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vil du bli bedre kjent med henne, da må du prøve å bli bedre kjent. Dersom du gjør ingenting, da vil du automatisk miste muligheten til å bli bedre kjent med henne, fordi hun kan miste interessen, eller fordi en annen fyr kommer i forkjøpet.

Verste som kan skje er at hun bare sier nei, eller at dere får til en samtale, men så detter kontakten bare ut. Selvsagt kan du bli ydmyket, dersom det er skolens fineste jente, og du er eksempel er en nerd, da vil du bli ydmyket.

Lenke til kommentar

Vil du bli bedre kjent med henne, da må du prøve å bli bedre kjent. Dersom du gjør ingenting, da vil du automatisk miste muligheten til å bli bedre kjent med henne, fordi hun kan miste interessen, eller fordi en annen fyr kommer i forkjøpet.

Verste som kan skje er at hun bare sier nei, eller at dere får til en samtale, men så detter kontakten bare ut. Selvsagt kan du bli ydmyket, dersom det er skolens fineste jente, og du er eksempel er en nerd, da vil du bli ydmyket.

Skal spørre enten imorgen, eller til uken som kommer, da jeg ikke har hatt anledningen til å spørre det enda. Kommer nok til å flørte litt med henne, spørre om nummeret eller snakke litt med henne før jeg gjør det, da.

En ting jeg ikke skjønte dog var noe som skjedde idag; Jeg var på vei ned til busstoppet før skolen starter, så kommer hun og en venninne og møter meg og går motsatt vei, og da sier Jente1 "XX kan bli med deg til bussen!" og smiler, og Jente2 bare ser seriøs ut og de bare går. Sa til dem på en litt flørtete måte "Hun må gjerne komme". Vet ikke helt hva dette skulle bety, om hun bare ville gjøre noe for å få oppmerksomhet eller at hun prøver noe med venninna på meg. Vi fikk dog blikkontakt på vei hjem, og idet hun gikk forbi meg begynte hun å synge litt og være morsom. Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er helt åpenbart at det er noe i bildet her. Finn en anledning, og prat litt med henne på tomannshånd. Deretter kan du eventuelt prøve å skaffe kontaktinformasjon, for å bli bedre kjent med henne på fritiden. Gjør du ingenting, da kan hun miste interessen, og dere blir ikke bedre kjent.

Lenke til kommentar

Det er helt åpenbart sånn som jeg ser det.

Noe som alltid creeper meg ut her er at jeg bare på morro tenker meg denne jenta som manipulerende og bare drar i tråene dine for gøy.

Men det er nok noen posetive vibber mellom dere her ja.

Lenke til kommentar

Har lagt henne til på Facebook, men ikke noe mer enn det enda. Får blikkontakt på skolen men har ikke snakket med henne egentlig.

@Tricell

Hun er ganske fin, men hun er nok absolutt skolens mest populære jente for å si det sånn. Det er de som drikker/røyker og så videre, og for såvidt jeg vet det er denne jenta bare søt og beskjeden. Jeg er nok heller ikke nerdete, trener kampsport, ser helt grei ut og sånt, men kan også se litt skummel ut siden jeg er litt stor og er litt heftig når jeg lekesloss for å si det sånn.

Når jeg snakker med jenter er jeg jo veldig "gentleman" hehe. For noen dager siden var det jo en idiot som ble sur på en venninne av meg, og slo henne mykt på brystet. Da ble jeg ganske så sur og holdt han opp på veggen og sa tydelig at han skal skjønne man ikke tar på jenter.

Får vel vente til mandag, eller se om jeg kan chatte med henne før det =P Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar

Tja, så lenge du ikke oppfører deg urettferdig eller banker noen til blods foran jenta, så vil jeg tro det ikke er noe annet enn positivt dersom de ser at du er i god form.

Men det er en ting jeg vil advare deg litt mot, siden du sier at du har lagt henne til på facebook. Prøv å ikke basér all prat med henne på chatting online. Man kan ha det vel så morsomt med å prate på facebook, men da har man kanskje ingenting å prate om når man treffes neste dag, og det er litt kjedelig. Når man chatter med en person så ser man heller ikke ansiktsuttrykk og kroppsspråk (ikoner teller ikke...), og mye av det man sier kan mistolkes. Det kan godt hende du er fullt klar over det allerede da, men jeg synes det er greit å minne deg på at internett ikke bør erstatte all kommunikasjon ansikt-til-ansikt.

EDIT: Og grunnen til at jeg nevner det er at jeg har sett flere snakke seg til det uinteressante på nettet, i tillegg til at jeg selvfølgelig har klart det selv noen ganger :p

Endret av mariu1519
Lenke til kommentar

Tja, så lenge du ikke oppfører deg urettferdig eller banker noen til blods foran jenta, så vil jeg tro det ikke er noe annet enn positivt dersom de ser at du er i god form.

Men det er en ting jeg vil advare deg litt mot, siden du sier at du har lagt henne til på facebook. Prøv å ikke basér all prat med henne på chatting online. Man kan ha det vel så morsomt med å prate på facebook, men da har man kanskje ingenting å prate om når man treffes neste dag, og det er litt kjedelig. Når man chatter med en person så ser man heller ikke ansiktsuttrykk og kroppsspråk (ikoner teller ikke...), og mye av det man sier kan mistolkes. Det kan godt hende du er fullt klar over det allerede da, men jeg synes det er greit å minne deg på at internett ikke bør erstatte all kommunikasjon ansikt-til-ansikt.

EDIT: Og grunnen til at jeg nevner det er at jeg har sett flere snakke seg til det uinteressante på nettet, i tillegg til at jeg selvfølgelig har klart det selv noen ganger :p

Ja, dette skal jeg passe på. Har opplevd det selv også, det med chattinga dessverre.

Banker ikke opp noen, er nok litt for snill til det; men hvis jeg ser at noen tar på en uskyldig jente så blir jeg ganske sur, og det er nok bare sånn jeg er vokst opp, at du ikke tar på jenter med mindre de vil det. Anonym poster: 7996511fd76328d94a721cd192b1d240

Lenke til kommentar

Okay, når dama er interessert er det rimelig lett! berre forsett framover, 10. klasse blir nokk året dåke blir saman, evt. sommarferien om ho er veldig keen. Ikkje sei kva du føla...... då går da ganske sikkert til faen, og her snakka vi erfaring. Umm, ser du at ho er på face, snakk med ho, etter at du har starta samtalen fleire gongar, kan du "teste" ho litt, og ungå å starte samtalen på noken daga for å sjå om ho VIL snakke med deg.

Snakk gjerne mykje med ho på face! Prat så mykje som mulig! Etter kvart så spør du om dåke skal finne på noke, gjerne bli kjend med vennane hennar og, slik at ein gjeng kunne finne på noke saman, då føler ho seg tryggare. Ungå kroppskontakt så lenge så mulig, til dette blir fullstendig umulig. Når ho viser første tegn på interesse, så kjem ho mest sannsynlig til å vere den første til å "vere borti deg".

Etter at ein evt. gjeng har hengt ei stund, får du ho med deg ut og finn på noke, ikkje noke stort med det første, noko som er billig og lett, jenter på den alderen trur også at guttane har ei bunnløs lommebok, som er veldig trist... Prøv å merk kva ho lika, og planlegg bursdagspresangar/julepresangar i goood tid!

Prøv å ver litt fraværande istarten, også berre trøkka du inn når du har 100% bekreftelse frå ho. Viktig at ho syns det er litt interessant å vere med deg, og at dåke bruka tid på å bli kjend. Om dåke bruka 2-3 måna, evt. meir, så vil nokk forholdet vare endåååg lengre, meaning, more sex! Når vi er inne på deg og, vent til ho er klar... Når jomfrudommen er over for dama, så kan eg love eg at det blir mykje kos i senga framover ;) Men igjen, alt skal ikkje handle om sex...... Då blir det for dumt... Kosestundar utan å ta på kvarandre, og utan alt for mykje råklining er nokkså behagelig :) Dama må også kunne føle seg trygg når dåke er sammen, og trygg i nærheiten av familien din! Familien er key her! Du må sette eit godt førsteintrykk på familien, og pass på at familien din setter eit godt første intrykk på ho! Foreldre som ikkje likar deg/ho er det verste ein kan komme borti... Spesielt stive stefedre :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...