Tipo Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har en pulsklokke som gir meg kaloriforbruk og tilbakemelding på forbedring ved treningøkter, men skulle gjerne fått litt mer ut av den neste klokka jeg kjøper. Så fant jeg denne : https ://motoactv.com/ På overflaten ser den perfect ut, men er den virkelig det? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det kommer heilt ann på kva behovet ditt er. Jogging, sykkling, trening? Ute eller inne? Trenger du noe avansert eller heilt basic? Det mange ulike klokker der ute, som tilbyr ulike funksjona. Trenger du VELDIG masse data? Trenger du klokka som sei i frå når du skal ta neste økt? Trenger du bra og billig gps-klokke? Noe som kan sette opp med mobil og gi deg facebook og mail varsling? Berre for å nevne eit par... Som sagt, mye å velge mellom, finn ut KVA du trenger, så finne du ein som passer;) Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hei! Jeg har MotoActv og alt tilbehøret og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Den er helt genial! Du kan velge mellom fler enn 40 forskjellige sporter (jeg bruker den til løping, sykling, styrkeøkt og CrossFit, og den henger med på alt. Så synkroniserer du mot MotoActv's treningsportal og kan der lese detaljert om hvor du har vært, hvor fort du løp osv. Du kan sette flere typer mål (om å løpe 1 mil de neste 30 dagene f.eks.), ta fit-test, delta i konkurranser og mye mer. Selv kjenner jeg ingen som har MotoActv, men det hadde vært moro om vi ble en liten Norgesgjeng Fra før brukte jeg mobilen og programmet SportsTracker til Android og var kjempefornøyd, men nå med klokka på armen og muligheten til å "race myself", der jeg ser om jeg løper fortere eller senere enn meg selv, pulsen, tid brukt og andre ting (ved å sveipe over skjermen får du flere alternativer), føler jeg at jeg endelig kan yte best. Under CrossFit-trening, har jeg den på overarmen, og på sykkelstyret når jeg sykler. Jeg er bare helt strålende fornøyd med denne skjønne lille saken 1 Lenke til kommentar
Tipo Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Så flott, men hvordan er mp3 funksjonen? Bruker du det trådløse headsettet og er det god lyd kvalitet? Jeg lurer veldig på dette med av det skal registrere prestasjon opp mot forksjellige sanger og spille det som får deg til å yte mer under trening. Det høres jo for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei! Jeg har MotoActv og alt tilbehøret og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Den er helt genial! Du kan velge mellom fler enn 40 forskjellige sporter (jeg bruker den til løping, sykling, styrkeøkt og CrossFit, og den henger med på alt. Så synkroniserer du mot MotoActv's treningsportal og kan der lese detaljert om hvor du har vært, hvor fort du løp osv. Du kan sette flere typer mål (om å løpe 1 mil de neste 30 dagene f.eks.), ta fit-test, delta i konkurranser og mye mer. Selv kjenner jeg ingen som har MotoActv, men det hadde vært moro om vi ble en liten Norgesgjeng Fra før brukte jeg mobilen og programmet SportsTracker til Android og var kjempefornøyd, men nå med klokka på armen og muligheten til å "race myself", der jeg ser om jeg løper fortere eller senere enn meg selv, pulsen, tid brukt og andre ting (ved å sveipe over skjermen får du flere alternativer), føler jeg at jeg endelig kan yte best. Under CrossFit-trening, har jeg den på overarmen, og på sykkelstyret når jeg sykler. Jeg er bare helt strålende fornøyd med denne skjønne lille saken Hei, hvor fikk du tak i din? Finner ingen butikker som selger den i Norge... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Fikk tak i. Fikk en kar i USA til å sende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå