1337sniperNOR Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) tittelen sier vel alt Endret 17. mars 2012 av 1337sniperNOR Lenke til kommentar
mons10 Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg er med! Har ikke fått spilt mye borderlands så det skal jeg kunne fått tatt igjen. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Hva er deres Gamespy ID? Legger dere til og hjelper om jeg ser dere online. Mitt er Bjornar86 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Om det fortsatt spilles er jeg alltid up, heter vel "homesmasherorigin" men har ikke configga ruteren der jeg er atm (og kan forsåvidt ikkke confige denne) til å hoste. Desuten så er borderlands UI litt dårli, så kan evt adde meg på skype huleboeren16 Lenke til kommentar
snaik Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Kunne godt tenkt me å joine en dag, har det på steam. ID: Snaik_ Har spilt det endel før, men aldri fullført det. Kom til.. tja.. "andre bane"? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det men men Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Ser det er på steamsalg nå, kjøper gjerne om noen her orker å hive seg med på litt coop med meg Bare å legge til NiklasAbj (skype) eller Nlklas (steam). Endret 14. juli 2012 av Nlklas Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Stund siden jeg har spilt Borderlands nå. Jeg er gjerne med på litt sprell, enten med nye chars eller annet. Har alt av DLC osv. Steam ID. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Sendte deg nettop venneinvitasjon Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 16. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Da har Nlklas og jeg tatt et par runder med BL. Vi er foreløpig 3 stk fremdeles bare measly level 15's (akkurat henta sledge key), så hvis det er en til der ute som vil henge med er det bare å spille opp en karakter til 15 og legge til enten meg eller Nlklas på Steam, så kanskje vi får fylt opp med 4 spillere. Jo fler jo bedre osv! Gruppa er foreløpig siren, hunter, soldier, så en berserker ville vært bombe til sistemann men det er seff greit å velge hva man vil. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Er d foresten snakk om BL1 eller 2? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Den første. Toer'n er vel ikke ute på en liten stund ennå. Tar dette som oppvarming til BL 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Great level 60 og et eller annet sniper her tho, ellers blri jeg nødt til å starte ny class. kontoen heter vel homesmasherorigin (fælt navn i know, jeg var gal i øyeblikket) Lenke til kommentar
kkekepops Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) , Endret 27. mars 2014 av kkekepops Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Da har man skaffa seg BL 2 og, er fremdeles ivrig etter å game med folk som ikke er helt bedritne (m.a.o. alt som er å finne i public games). Hvis det er noen som ser etter en BL2 coop partner til feel free til å adde meg på Steam så kanskje vi får til noe. Bruker mic, skype eller steamchat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå