Eparco Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det er jo side opp og side ned om kosttilskudd! Hva er bra og er det noen som har dokumentert effekt av dette? Bivirkninger? Hvilket produkt er best til vektøkning? Kreatin, Protein? Restitusjon? Og fettforbrenning? Jeg kjenner til : Mutant Mass - Vektøking Krea Bolic - Kreatin Q 12 Androx - Muskelmasse Whey 100 - Protein Rage Cutz - Fettforbrenning Er dette et greit oppsett kosttilskuddmessig? Tips og korrigering tas mot med åpne armer:) Lenke til kommentar
robsen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 ville vel gått for protein å carbo fuel til vektøkning. mutant mass er vel ferdigblandet protein å carbo, samme som big mass, som også er til vektøkning. kreatin er jo for å åpne porer i kroppen slik at kroppen klarer å ta opp mere av proteinen og carboen. sånne fett forbrennings pulver har jeg liten tru på, kommer langt me et sunt kosthold. (men det er bare min mening). Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det er jo side opp og side ned om kosttilskudd! Hva er bra og er det noen som har dokumentert effekt av dette? Bivirkninger? Hvilket produkt er best til vektøkning? Kreatin, Protein? Restitusjon? Og fettforbrenning? Jeg kjenner til : Mutant Mass - Vektøking Krea Bolic - Kreatin Q 12 Androx - Muskelmasse Whey 100 - Protein Rage Cutz - Fettforbrenning Er dette et greit oppsett kosttilskuddmessig? Tips og korrigering tas mot med åpne armer:) Off da. Begynn med det enkle, ikkje kjøp alt berre for å kjøpe det. Kva skal du med "vekt økning" og "fettforbrenning" samtdig f.eks? Kjøp Whey 100 og kreatin. Det for holde for første 6-10 månader med trening. Om målet ditt er å gå ned i vekt - kan du kjøpe fettforbrenning. Om målet er å øke muskelmasse, så vil den ha negativ effekt. Sett opp bra trening og diett. Alle tilskudd HJELPER deg å oppnå målet, men dei gjer ikkje jobben. Kun hardt trening og diett som gir effekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå