NorthGuard Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som vet hvor man får tak i billig Nintendo 3DS? Butikk eller nettbutikk? Er det beste å handle på elkjop.no eller Elkjøp Megastore? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 http://cdon.no/spill/nedsatte_priser_p%C3%A5_nintendo_3ds/ Er nok det biligste du kan finne Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Er mange gode tilbud på GameStop også innimellom Eller så går det ann å finne brukt på finn.no. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis du helst vil handle fra en elkjøp butikk eller nettbutikk, så får du bare se hvilken som er billigst. Hvis prisen er det samme ville jeg anbefalt å kjøpe fra butikken, fordi da slipper du å riske at de skulle sende feil vare, pluss du slipper å betale frakt pluss du slipper å vente på at det skal havne i posten. Det er også mye lettere å ordne opp i hvis det skulle være noe galt i varen du har motatt, hvis du handler fra butikk Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) CDON er nok det billigste alternativet ja. Fantastisk pris. Angående Elkjøp så gjør det ingenting om du kjøper produktet på nett eller i butikken. Så lenge du passer på kvitteringen så klart. Edit: bjorni11 har selvsagt rett i at det er mindre risiko i å kjøpe maskinen over disken. Endret 17. mars 2012 av Leflus Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg ville nok fortsatt kjøpt fra cdon da dette http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33760247 er det billigste jeg fant på finn.no, og der vil det nok komme noe ekstra i frakt( regn med ihvertfall 50 kr. Jeg ser at cdon skal også ha 50 kroner i frakt, men jeg vil fortsatt anbefale å handle der. Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 At jeg ikke tenkte på CDON. Den billigste jeg fant var på Expert, 100 kr dyrer. Kjøpte en MP3 for 5 år siden og fant ut at det var billigere å gå til butikken enn å handle på nett. Derfor lurte jeg på om det var billigere å gå dirkete til f.eks Elkjøp enn å handle på elkjop.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå