person Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 -leilighet over: 100kvm, 3 soverom, eget kjøkken og stor stue, litt utsikt over området + veranda -leilighet under: 70kvm, 1 soverom, med litt bedre- og større bad og toalett, med stort kjøkken & stue i ett -en felles korridor der leilighetene møtes i nederste etg, på ca 17kvm, med hver sin dør. -garasje: 40kvm, bare plass til 1 bil. -skur/vedskjul på oversiden: ca. 10kvm -det ligger ved en liten gård (ikke vårt) 6km utenfor nærmeste tettbebyggelse, med noen jorder og ett lite fjell, på en ca. 2km lang slette med noen naboer. -veldig fin og mye natur (finnmark) rett ved tanaelva. -parabol og bredbånds dekning. -den som bor under leier for øyeblikket for 4000 i mnd. -jeg bor oppe, men trenger ikke så stor plass for meg selv. Hvordan blir det å leie ut hoved/overleiligheten etter skatt? Har tenkt på å starte både kollektiv eller turistutleie (har to kompiser som driver 2 turistfirmaer med kiting og hundekjøring rett i nærheten. kitelæreren bor faktisk i underleiligheten min as we speak) eller bare leie til medium stor familie oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå