Rusher Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Heisann! satt og surfa og fant disse: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet642.htm så lurte jeg på om man kan bruke de på GeIL Golden Dragon rammen? (PC3500) da disse har en plast plate framfor chipa. noen som vet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Heisann! satt og surfa og fant disse: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet642.htm så lurte jeg på om man kan bruke de på GeIL Golden Dragon rammen? (PC3500) da disse har en plast plate framfor chipa. noen som vet? Vil tro det skal gå bra,hvorfor skall du ha sånne på? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ikke vær vanskelig nå snekker'n! Uannsett ser det jo bra ut gå for gull! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ikke vær vanskelig nå snekker'n! Uannsett ser det jo bra ut gå for gull! Skulle ikke vere vanskelig, lurte bare om det var for pynt eller for kjøling. Var det siste alternativ ville det vere bortkastet da de brikkene ikke blir varme :wink: Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 hehe, såklart var det fordi det ser fett ut det blir gull eller platinum. men må jeg ta bort det plast dekslet først da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er jeg ikke sikker på,det vil du jo se når du skall montere. Går det bra med dem på ville jeg latt dem stå på med tanke på event garanti Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er jo så småe brikker på denne rammen din, kanskje brikkene ikke når frem (er høye nokk)? for bruk av slike varmespreder. Det var bare en tanke ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå