Gå til innhold

BK: Kvinand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig bilde. Ekstra flott med dråpane som prellar av mot fjørdrakta og gir inntrykk av ein frisk og sunn fugl. Eg hadde ein slik kvinand-hanne i forpleining for to år sidan, og det endte godt. Skulle eg pirke på noke, måtte det vere litt lite luft til høgre, i fartsretninga.

Lenke til kommentar

Nydelig bilde. Ekstra flott med dråpane som prellar av mot fjørdrakta og gir inntrykk av ein frisk og sunn fugl. Eg hadde ein slik kvinand-hanne i forpleining for to år sidan, og det endte godt. Skulle eg pirke på noke, måtte det vere litt lite luft til høgre, i fartsretninga.

Tusen takk for kommentar, men tusen mer takk for at du tar vare på disse nydelige skapningene..Det gjør mitt hjerte godt..):-
Lenke til kommentar

Takk Jan, nei har bare åpnet bildet i Ps og croppet en gang + skarpet opp litt, så all "maten" ligger fremfor meg, men ville denne gang vise at det er mulig å få relativt gode bilder uten masse krimkrams .

OK, jeg er ikke så dreven i redigering desverre - skulle gjerne vært det :) Når jeg selv prøver å skarpe opp, så ser jeg ofte at jeg ender opp med å skarpe opp støyen også. Typisk i homogene partier. Ja, og jeg er enig med deg - den største fotolykken må jo være når bildet ikke trenger særlig grad av etterbehandling - selv om jeg nok ikke er helt kommet dit selv ennå - øving gjør mester får jeg trøste meg med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...