Gå til innhold

Min første Touch

Anbefalte innlegg

Hei..

Har hatt min W810i Nå i maaange år. Enda ikke hatt en feil med den bortsett fra det begynner å bli vanskelig å høre hva folk sier i telefonen..

Uansett så har jeg aldri hatt en touch telefon før, så jeg tenkte jeg skulle prøve det nå.

Jeg lurte på om dere hadde noen anbefalninger til telfoner. virker som de fleste som har touch blir plaget med div fuktskader, skjerm o.l

Noen tips. vil ikke ha noe SUPER dyrt eller noe for billig. kom gjerne med anbefalninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til Nokia. ser ut som de henger litt etter. hva tror dere om de litt eldre HTC? Desire altså. virker ikke så drøy i pris heller.

Nokia henger etter men det er ikke deres feil helt fullt. Microsoft sier at de ikke får lov til å gi mer innmat i mobilen og Nokia kan lite gjøre med det. De kunne jo satse på Android og bli kvitt de små dritt-os'ene som de fortsatt holder på med. Huawei Honor er mye bedre enn en gammel Desire !!

Lenke til kommentar

Hva ser du på som dyrt? Alle har sin formening om hvilken prisklasse det vil si. Både Desireklassen til HTC og Xperia fra Sony Ericsson er sett på som noenlunde rimelige. HTC Desire S og Sony Ericsson Xperia Arc er noen gode alternativer.

Det du må tenke på er vel hva bruken din vil være først og fremst. Xperiamobilene har godt kamera, HTC har i min mening det beste og enkleste laget over Android mens Sony sin er litt mer ropende. Dette kan selvfølgelig endres som man ønsker, men er mange som ikke helt orker å sette seg ned og endre på sånt.

Det jeg syns er viktigst når du skal velge en smarttelefon er å finne den riktige størrelsen, når du kan få alt fra 3 til 5,3 tommer så sier det seg selv at det er greit å prøve seg litt fram. Når det gjelder skader på smarttelefoner vs gamle typer så er det lettere at noe skjer med en smarttelefon enn en vanlig en, men i forhold til hvor mange som har en nå er ikke skader alt for vanlig. Jobber hos mobilforhandler, så opplever en god del av det.

Lenke til kommentar

Huawei er ganske store når det gjelder elektronikk, men har ikke helt fått fotfestet i det norske mobilmarket utover noen billigmodeller. Honor virker ikke så verst, du kan se litt hvordan grensesnittet fungerer her:

. HTCs Sense er litt glattere i animasjonene og har litt flere funksjoner, men ellers er nok Honor helt ok.
Lenke til kommentar

Huawei Honor U8860

Huawei Honor U8860 hadde jo fått bra kritikk fra diverse sider på komplett. Kanskje man skulle prøve denne telefonen? Alltid litt usikker når jeg aldri har hørt om dette merket før.

Du har nok ikke hørt om dem men du bruker de sannsynligvis hver dag :) De er leverandør av mobilnettet til Telenor tror jeg, de er stor på telekommunikasjon over hele verden. De er forsåvidt ganske ny i det norske mobilmarkedet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...